کد خبر : ۱۱۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
یک شرکت سوئیسی خودرویی خودران طراحی کرده است که جدای از کارایی حمل و نقل، امکان اسکان در سفرها را نیز برای سرنشینان فراهم می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یکی از دغدغه های همیشگی مردم برای سفرهای آخر هفته و یا به عبارت دیگر پیکنیک رفتن، اسکان و برپا کردن چادر است. از این رو یک شرکت سوئیسی طراحی خودرو اقدام به معرفی کانسپتی خاص با کارآیی منحصر به فرد برای افرادی که زیاد به سفر و پیکنیک می روند، کرده است.



شرکت طراحی و تیونینگ Rinspeed از کانسپتی جدید پرده برداشت که تلفیقی از خودرو و خانه است. البته منظور از خانه بودن این خودرو، تغییر کاربردی آن و تبدیل شدن به یک محل اسکان کوچک برای سفرهای کوتاه مدت و پیکنیک رفتن های متداول خانواده هاست. فرآیند تغییر کارایی این خودرو خودران در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

بنابر اعلام شرکت Rinspeed، این کانسپت به دلیل ساخته شدن از مواد تجزیه پذیر ارزان قیمت، از قیمتی نه چندان گران برخوردار خواهد بود و عملی ساختن خط تولید آن امری دور از دسترس نیست.



شرکت سوئیسی Rinspeed در سال 1979 تاسیس شد و در زمینه ی احیای اتومبیل های کلاسیک و تیونیگ ماشین های مدرن در حال فعالیت است. این شرکت همچنین از سال 1991 میلادی رو به طراحی خودروهای کانسپت و مفهمومی آورده است و معمولا محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو در معرض نمایش می گذارد.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: www.msn.com
انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران