کد خبر : ۱۱۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
از آغاز واردات دو کراس اوور کیا به کشور، سورنتو همواره محبوبتر از اسپورتیج درخشید هرچند که اسپورتیج در دو نسل آخر به خوبی جبران کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سورنتو UM پس از دو مدل BL و XM سومین نسل کراس اوور محبوب کیا کره جنوبی است که به کشور وارد شد. با ظاهری کاملا تغییر یافته و به روز شده و البته جذاب، اما نه چندان خوش شانس همچون دو نسل پیشین اش چرا که نتوانست با پیشرانه محبوب لامبدا V6 به کشور وارد شود و در عوض با پیشرانه 2.4 لیتری جدید GDI مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم پا به بازار گذاشت.




این پیشرانه 188 اسب بخار و 241 نیوتون.متر گشتاور دارد که تقریبا شانه به شانه رقبای کره ای و البته یک سرو گردن بالاتر از رقبای چینی خود می ایستد و از حیث استاندارد آلایندگی یورو 6 در حالا حاضر در زمره کم آلاینده ترین پیشرانه های بازار است.



این خودرو به گیربکس 6 سرعت اتوماتیک با قابلیت ترونیک مجهز است و مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با 8.8 لیتر در هر صد کیلومتر است و از باک 71 لیتری بهره می برد. با توجه به تنوع آپشن ها و البته نیم نگاهی به موجودی های انبار، وبسایت اطلس خودرو اطلاعاتی در خصوص آپشن های رفاهی این خودرو در اختیار قرار نمی دهد.



شرایط فروش سورنتو UM از سوی اطلس خودرو در دو نوع اقساطی و نقدی تنظیم شده است که قیمت نقدی آن برابر با 248 میلیون و 400 هزار تومان است و در اقساط 12 ماهه با موعد تحویل 30 روز کاری، پیش پرداخت 124 میلون تومانی و اقساط 10 میلیون تومانی قیمت تمام شده 267 میلیون و 300 هزار تومان خواهد داشت.


خبرنگار خودروکار: مصطفی انیسی

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران