کد خبر : ۱۱۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
تسلا، شرکت بزرگ تولید خودروهای برقی که فعالیت های جانبی در زمینه گسترش فعالیت این خودروها دارد، بزرگترین ایستگاه شارژ دنیا را افتتاح کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روزهایی که بزرگترین ایستگاه شارژ تسلا در نروژ و کالیفرنیا تنها ۲۰ دستگاه داشت گذشته و حالا بزرگترین ایستگاه شارژ دنیا توسط این خودروساز در شانگهای افتتاح شده است. این ایستگاه شارژ زیر زمینی ۵۰ دستگاه برای شارژ همزمان خودروهای برقی دارد. این در حالی است که هم اکنون ایستگاه های شارژ بزرگی با ۴۰ دستگاه نیز در حال ساخته شدن در نروژ هست.

چندی پیش اخبار و تصاویری از ایستگاه شارژ عظیم تسلا در چین منتشر شده بود اما این شرکت خودروسازی اعلام کرد که از این پس خودروهای برقی می توانند به این ایستگاه مراجعه کرده و خودروی خو د را در کمترین زمان شارژ کنند. این ایستگاه تمام روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند.



بعد از افتتاح این ایستگاه افراد زیادی برای شارژ کردن خودروی خود  به آن مراجعه کرده اند و تصاویری نیز از فضای زیر زمینی آن منتشر شده است. با افتتاح این ایستگاه بزرگ در شانگهایی، تسلا به عدد مد نظرش برای افتتاح ۱۰۰۰ ایستگاه شارژ در کل کشور چین نزدیک شد. این خودروساز باید تمامی ایستگاه های شارژ را تا پایان سال 2017 راه اندازی کند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : autocar.co.uk

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران