کد خبر : ۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به فروکش کردن گرد و غبار در محورهای منتهی به سه پایانه مرزی شلمچه، چزابه و مهران از آمادگی پلیس راه برای ارائه خدمات ترافیکی در صورت بازگشایی مرز قصرشیرین خبر داد.
به گزارش خودروکار، سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به وضعیت جوی محورهای مواصلاتی منتهی به سه پایانه مرزی اربعین اظهار کرد: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی از محورهای مواصلاتی استان ایلام حاکی از فروکش کردن گرد و غبار در این مناطق است و شاهد وضعیت با ثبات‌تری در این منطقه هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین در محورهای سوسنگرد به چزابه و خرمشهر به شلمچه و سایر محورهای منتهی به اهواز و آبادان نیز شاهد کاهش غلظت گرد و غبار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های واصله حاکی از شدت گرفتن غلظت گرد و غبار در محور کرمانشاه به قصر شیرین است که این افزایش غلظت باعث کاهش دید رانندگان شده است.

رحمانی با اشاره به وضعیت جوی روزهای آتی در غرب کشور گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، طی روزهای آینده مشکل گرد و غبار در استان‌های ایلام و خوزستان مرتفع خواهد شد ولی با توجه به نزدیک‌تر شدن به ایام اربعین حسینی، انتظار افزایش تردد از محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه، چزابه و مهران را داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی لازم برای زائران اربعین دیده شده است گفت: همکاران ما این آمادگی را دارند تا در صورت باز شدن مرز قصرشیرین خدمات ترافیکی را در اختیار زائران حسینی قرار دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران