کد خبر : ۱۱۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
رئیس فروش‌ جهانی شرکت «نیسان» درباره عملکرد امسال و سال‌ آینده این برند ژاپنی در بازارهای اروپا ابراز خوش‌بینی کرد.
به گزارش خودروکار،  امیدواری دنیل شیلاکی، معاون اجرایی فروش و بازاریابی شرکت «نیسان»، از تلاش‌های صورت گرفته این شرکت خودروساز برای تقویت خطوط تولید خود در اروپا نشأت می‌گیرد.

در این رابطه شرکت «نیسان» نسل جدیدی از مدل هاچ‌بک «میکرا سابکامپکت»، مدل جدید خودروی الکتریکی با برد مسافتی بیشتر و مدل جدید قشقایی - پرفروش‌ترین محصول شاسی‌بلند این شرکت - که از تکنولوژی رانندگی شبه خودران بهره می‌برد را به محصولات خود افزوده است.

براساس آمارهای «انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا»، در ۹ ماه نخست امسال فروش اروپایی «نیسان» با افزایش ۴/ ۵ درصدی به بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه رسید.

همچنین سهم بازار این شرکت با رشدی چشمگیر از ۱/ ۰ درصد به ۸/ ۳ درصد افزایش یافت. شیلاکی معتقد است موفقیت شرکت «نیسان» در فروش سه محصول جدید خود در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه خواهد یافت.

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران