کد خبر : ۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷
فروش جدید ترین کلاه کاسکت برند LS2 در فروشگاه های کلاه کاسکت اقصی نقاط دنیا آغاز شد. این مدل های جدید کلاه کاسکت، که طراحی آیرودینامیک دارد و بسیار سبک وزن است، تحت نام LS2 FF325 روانه بازار لوازم جانبی موتور سیکلت شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ این کلاه  که یکی از خلاقانه ترین کلاه کاسکتهای فک متحرک است دارای  سطوحی 2 پوسته و آفتابگیر داخلی قابل باز و بسته شدن است.  لایۀ بیرونی کلاه کاسکت مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه  و مخصوصا  خراش را داراست. 

شیشۀ جلوی کلاه  نیز در برابر خش و خراش  مقاوم می باشد.از طریق سیستم سریع  باز و بسته شدن درب کلاه، شیشۀ جلویی کلاه کاسکت  در کوتاه  ترین زمان ممکن تغییر وضعیت می دهد و از این  نظر امنیت موتور سواری  نیز بالاتر می رود  چرا که موتور سوار به راحتی کلاه خود را تنظیم می کند.

بر روی کلاه و  همچنین  بخش چانه  و قسمت پشتی کلاه کاسکت LS2 FF325 کانال های تهویۀ هوا تعبیه شده است. پد داخلی کلاه، نرم و راحت، قابل جابجایی، و  حتی ضد باکتری می باشدو به راحتی می توان بیرون آورد و قابل شستشو است. 

از طریق پرده ای که در جلو کلاه و جلوی بینی و چانه قرار گرفته است میزان  باد و صدای ورودی به داخل کلاه کاسکت کاهش یافته است.
این کلاه کاسکت جدید شرکت LS2 که موفق به کسب گواهی ECE نیز شده است وزنی به اندازه ی 1550 گرم دارد.

سه گزینۀ رنگ سیاه، سیاه مات و تیتانیوم پیش روی خریداران این کلاه کاسکت ها است. در ضمن در هر سه رنگ مواد فلورسنت  بکار رفته است. قطعات جانبی ای همچون شیشه ضد بخار و شیشه دودی نیز، که از نظر قیمت بسیار  مقرون به صرفه هستند، در بازار موجود است. قیمت این محصولات شرکت LS2، 140 دلار است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران