کد خبر : ۱۱۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
بازار داغ خودروهای شاسی بلند در دنیا، خودروسازان بزرگی که هیچوقت این دسته از خودروها را تولید نمی‌کردند را هم ترغیب کرده تا وارد این رقابت بزرگ جهانی شوند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بعد از لامبورگینی که مدل اوروس را ساخته و آماده رونمایی دارد، فراری هم اعلام کرد که ساخت یک خودروی شاسی بلند توسط این شرکت دور از ذهن نیست و بر روی چند طرح به صورت همزمان کار می‌کنند.

ماه گذشته سرجیو مارکیونه، مدیرعامل فراری اعلام کرد که آنها به طور جدی به دنبال ساخت یک خودروی شاسی بلند هستند اما تحقق پیدا کردن این موضوع حداقل ۳۰ ماه زمان نیاز دارد. او گفته بود که برای ساخت چنین خودرویی باید آموزش دید و سپس دست به تولید زد.

نخستین اطلاعات از شاسی بلند فراری به احتمال فراوان در ابتدای سال ۲۰۱۸ مشخص خواهد شد چرا که در این زمان برنامه ۵ ساله فراری تا سال ۲۰۲۲ اعلام می‌شود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این خودرو در اختیار کسی نیست. با این حال گروهی از طراحان خودرو یک تصویر احتمالی از این خودروی خاص را منتشر کرده‌اند که با توجه به سوابق فراری در طراحی خودروهای اسپرت و کراس اوور طراحی شده است.



این گروه طراحی که به نام OmniAuto شناخته می‌شوند احتمال می‌دهند که شاسی بلند فراری بر روی پلتفرم GTC۴Lusso قرار خواهد داشت و یک پیشرانه V۸ هیبرید در قلب آن جای گرفته است. طبق پیش‌بینی‌ها فراری برای تولید شاسی بلند خود بازار چین را هدف گرفته است و قصد دارد حداقل 2 هزار دستگاه به این کشور صادر کند. هر کدام از این خودرو‌ها به احتمال فراوان نزدیک به ۳۰۰ هزار یورو قیمت خواهند داشت.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران