کد خبر : ۱۱۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
در حالی که عابری مصدوم از تصادف در جدال با مرگ بود، سارقی از خودروی خود پیاده شد و وسایل وی را ربود.
به گزارش خودروکار، پلیس شهر اورلاندوی ایالت فلوریدای  آمریکا در جستجوی سارقی  است که وسایل متعلق به  یک عابر پیاده  را درصحنه تصادف ربوده است. در حالی که مرد  عابر  بعد از تصادف با یک ماشین در حال جدال با  مرگ بود، سارق بی وجدان از خودروی خود پیاده شد و اقدام به ربودن وسایل وی کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته  یک فروشگاه در آن حوالی تهیه شده است نشان می دهد این سارق از ماشین خود پیاده می شود و پس ار ربودن وسایل وی،  به داخل ماشین خود برمی گردد  و فرار می کند.

به گفته پلیس، وسایل متعلق به عابر  پیاده احتمالا کیف پول یا تلفن همراه  بوده است.

یک آرایشگر محلی در این خصوص گفت : " احترام و مهربانی در میان مردم کم رنگ شده است. این عابر در حال مرگ، نیاز به مراقبت و توجه داشت اما این سارق به جای اینکه به وی کمک کند از ماشینش پیاده شد و با دزدیدن وسایلش پا به فرار گذاشت. واقعا غم انگیز است."

سخنگوی پلیس اورلاندو نیز در این خصوص گفت: " این عمل بسیار وحشتناک است. متاسفانه مرد عابر در محل تصادف جانش را از دست داد و این اتفاق، شناسایی سارق  را برای پلیس دشوار ساخته است.

گفتنی است؛ پلیس هنوز هویت متوفی را بدلیل عدم دسترسی به بستگان وی شناسایی نکرده است. تحقیقات برای دستگیری سارق ادامه دارد.




برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران