کد خبر : ۱۱۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
معاون استاندار کرمان:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: واردات قطعات خودرو کارخانجات خودروسازی در کرمان تراز تجاری استان را منفی کرده است.
به گزارش خودروکار، محمدجواد فدایی امروز صبح در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان اظهار داشت: اگر کارگروه توسعه صادرات استان در افزایش صادرات موثر است جلساتی که تاکنون برگزار شده بسیار کم بوده و باید افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات باید از صادرکنندگان نیز حضور داشته باشند گفت: در حقیقت این جلسات برای برطرف کردن مشکلات صادرکنندگان برگزار می‌شود و به همین دلیل باید از آنها نیز دعوت شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان اینه با توجه به آمار ارائه شده واردات استان کرمان در هفت ماهه امسال بیشتر از صادرات بوده است افزود: این حجم واردات مربوط به واردات قطعات خورویی کارخانجات خودروسازی در کرمان است که تراز تجاری استان را منفی کرده است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ای دیده شود که از این اقدام جلوگیری شود افزود: هر واحد واردکننده‌ای باید با صادرات بخشی از کالاهای تولیدی تراز تجاری آن واحد را مثبت کند.

فدایی خاطر نشان کرد: معنی ندارد که در قطعات خودرو واردات داشته باشیم و تراز تجاری استان منفی شود و بعد قرار باشد از محل صادرات پسته آن را جبران کنیم.

 در جلسه امروز کارگروه توسعه صادرات استان کرمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در دی ماه امسال در سایت تخصصی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمان در جاده باغین موافقت شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران