کد خبر : ۱۱۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت خودروسازی اُپل که چند وقتی می شود به زیر مجموعه گروه خودروسازی PSA تبدیل شده بالاخره پس از مدت ها سردرگم بودن، برنامه آینده خود را دریافت کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این شرکت از ماه آگوست به زیرمجموعه PSA اضافه شد و چند ماهی می شود در هاله ای از ابهام فعالیتش را ادامه می دهد اما به نظر می رسد سرنوشت این شرکت مشخص شده و حالا باید نقش مهمی را در آینده گروه خودروسازی PSA ایفا کند.

اُپل در آینده نزدیک تعداد مدل های در حال تولید را کاهش داده و تمرکز اصلی خود را بر روی سگمنت های جدیدی که از سوی شرکت مادر تعریف شده، خواهد گذاشت. به نظر می رسد اُپل بیشتر وقتش را برای خودروهای برقی خواهد گذاشت.

مرکز فنی اُپل در شهر Ruesselsheim به یک مرکز مهندسی و خدمات تبدیل خواهد شد و تمرکز خود را بر روی الکتریکی کردن محصولات PSA می گذارد. همچنین اُپل باید هزینه نیرو کار را کم کند تا تخفیف های سنگین را از محصولات برداشته و قیمت فروش آن ها را به قیمت تعیین شده نزدیک کند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، اُپل در آینده تمام محصولات خود را بر روی پلتفرم های فرانسوی خواهد ساخت و از تکنولوژی محصولات PSA در خودروهایش استفاده می کند. استفاده از پیشرانه‌ها و گریبکس شرکت های فرانسوی به اُپل کمک خواهد کرد تا به مصرف بهینه رسیده و میزان دی اکسید کربن تولیدی محصولاتش را کاهش دهد.

برنامه بازسازی دوباره اُپل در حالی بیان شده است که چندی پیش تاوارس، مدیرعامل PSA استراتژی جدید این شرکت را برای بازگشت به سوددهی اعلام کرده بود.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : europe.autonews.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران