کد خبر : ۱۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
امداد خودرو ایران ، بزرگترین سازمان امدادی خودرو در کشور به مانند سال های گذشته امسال نیز طرح ویژه ای برای زائرين عتبات عاليات در نظر گرفته است که از 13 تا 21 آبان ماه به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.
به گزارش خودروکار، با فرا رسیدن ایام پر فیض اربعین حسینی ( ع )، حرکت خیل عظیم عاشقان این امام مظلوم به سوی کربلای معلی از سوی مرزهای مهران، چذابه، شلمچه و خسروی آغاز شده است. از همین رو در  شهرهای مهران، شلمچه، چذابه و قصر شیرین، نجف و کربلا ۳۰۰ اکیپ امدادی در نظر گرفته شده است تا در هر لحظه از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز در راه ماندگان باشد.

 این اکیپ‌ها شامل نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی (چادر امداد)، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، امداد موتور سوار و کانکس است که بصورت شبانه روزی به خدمت رسانی هموطنان مشغول خواهند بود.

علاوه بر تمهیدات ویژه در مرزهای چهارگانه، ۱۳۰۰ اکیپ امدادی در سراسر مسیر سایر شهرهای زیارتی کشور مستقر شده و  به زائرین خدمات امدادی و حمل خودرو ارایه خواهند کرد.

با توجه به گسترش استقبال زائران حسینی (ع) به این سفر و به دنبال آن، افزایش تعداد اکیپ ها ، بازرسی ها و تامین قطعات نیز با جدیت بیش از پیش دنبال خواهد شد.

از سوی دیگر گروه صنعتی ایران خودرو با نصب تجهیزات اینترنتی و مخابراتی، اینترنت رایگان وای فای در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است.

بنا به گزارش ارتباطات امداد خودرو ایران ،تلاش و الویت امدادگران این شرکت آن است تا خودروهای معیوب در محل راه اندازی و رفع عیب شوند اما در صورت نیاز به زمان بیشتر  و ابزارآلات تخصصی‌تر، خودرو به محل مورد نظر مشتری و یا « تعمیرگاه صحرایی خدمات پس از فروش ایران خودرو »  حمل می شود .در این تعمیرگاه ها، تعمیرات سبک و نیمه سنگینی از جمله رفع عیب سیستم موتور، کلاچ، ایرادات برقی و ... انجام می پذیرد.

گفتنی است، کلیه امدادگران امداد خودور ایران با ناوگانی مجهز و متحدالشکل، لباس امدادی، کارت شناسایی و فاکتور سربرگ دار به محل امداد آمده و تمامی مراحل امداد با شماره ۳۰۰۰۳۰ به اطلاع مشتریان خواهد رسید. 

 لازم به ذکر است ،امداد خودرو ایران بدین وسیله به تمامی مشتریان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هشدار می دهد که با توجه به حضور امدادگرهای متفرقه و سودجو در مسیر زائران گرامی، مراقب باشند که در دام آنان گرفتار و متحمل خسارت و هزینه های گزاف نشوند. از همین رو به آگاهی هموطنان عزیز می رساند در صورت بروز هرگونه مشکل خودرویی، تنها با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و به امدادگران متفرقه اعتماد نکنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران