کد خبر : ۱۱۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با اعلام یکطرفه بودن محور مهران به ایلام تا اطلاع ثانوی از ترافیک پرحجم در جاده‌های مرزی خبر داد.
به گزارش خودروکار، سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به آخرین وضعیت تردد در جاده‌های مرزی غرب کشور اظهار کرد: گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهد موج بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) همچنان ادامه دارد و ترافیک در محورهای مرزی پرحجم ولی روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با بیان اینکه حجم بازگشت زائران به‌نسبت روز گذشته کاهش داشته است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تردد در محور مهران به صالح‌آباد و صالح‌آباد به ایلام تا اطلاع ثانوی و اتمام بازگشت زائران اربعین حسینی به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین تردد در محور حمیل به اسلام‌آباد در استان کرمانشاه و محورهای چزابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر در استان خوزستان نیز به‌دنبال بازگشت زائران دارای ترافیک پرحجم و در عین حال روان هستند.

رحمانی درباره بارش باران در محورهای مواصلاتی استان خوزستان و همچنین خستگی و خواب‌آلودگی زائران حسینی، گفت: با توجه به لغزندگی معابر و تأثیر مستقیم خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در بروز سوانح جاده‌ای لازم است تا رانندگان علاوه بر دقت و رانندگی با سرعت مطمئنه، در صورت احساس خستگی حتماً خودرو را متوقف کرده و پس از استراحت، مجدداً سفر خود را از سر گیرند.

به‌گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر در اکثر محورهای استان خوزستان، محور چالش در گیلان، کناره در مازندران، محورهای خوی، اهر به تبریز، مراغه به هشترود و بستان‌آباد به تبریز در آذربایجان غربی بارش باران ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران