کد خبر : ۱۱۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
ساخت دوچرخه آن هم توسط بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا همیشه نکته‌ای بسیار جذاب است چرا که این شرکت‌های عظیم بیشتر به دنبال تولید یک دستگاه خاص و منحصر به فرد به جای وسیله‌ای کاربردی برای استفاده روزانه هستند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مرسدس بنز به تازگی دوچرخه‌ای فیبرکربنی را معرفی کرده که از روی خودروی استثنایی این شرکت یعنی AMG GT R‌ کپی برداری شده و به نوعی برادر معنوی این خودرو به شمار می‌آید. دوچرخه R. S۲ یک نسخه بسیار محدود است و با قیمتی بسیار زیاد وارد بازار خواهد شد. بنز برای این دوچرخه برچسب ۸ هزار و ۲۰۰ دلاری را انتخاب کرده که تقریبا معادل با ۴۰ میلیون تومان می‌شود.

این دوچرخه مخصوص مسابقه ساخته شده است و وزن آن به خاطر بدنه فیبرکربنی، تایرهای سبک و رینگ کربنی سبکش بسیار پایین آمده تا سرعت بیشتری داشته باشد. در ضمن این دوچرخه در عین سبک بودن، قدرت بدنی بالایی دارد.

مرسدس بنز به همراه شرکت ROTWILD این دوچرخه را ساخته است و اطمینان می‌دهند که ارزش پول پرداختی را خواهد داشت. این دوچرخه به گونه‌ای ساخته شده تا در بدترین مسیرها نیز تعادلش به سختی برهم خورده و تا حد امکان بدون مشکل مسیر خود را ادامه دهد. مرسدس پیش از این هم با الهام از مدل‌های G در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ دوچرخه هایی ساخته بود.

چند روز پیش هم آستون مارتین اعلام کرد که دوچرخه‌ای به نام Strock ساخته و ۱۰۷ نمونه از آن را روانه بازار می‌کند. در همین زمینه باید اشاره کنیم که مرسدس بنز از این دوچرخه تنها ۵۰ نسخه ساخته و به فروش می‌رساند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران