کد خبر : ۱۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت تویوتا نسخه‎ی اسپرت از مدل یاریس را تحت عنوان «Yaris GR Sport» از سال آینده میلادی راهی بازار می‎کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت تویوتا ژاپن به تازگی و در ماه‎های گذشته از اضافه شدن نسخه های جدید به مدل های پرطرفدار خود خبر داده و همچنین نوید ارائه‎ کیت هایی اسپرت برای تحول و دگرگونی خودروهای خود را داده بود. وعده‎ای که با عرضه‎ی نسخه‎ی GRMN از مدل یاریس در بازار اروپا عملی شد. حال این خودروساز ژاپنی در شرف عرضه‎ی نسخه ی GR اسپرت از مدل پرطرفدار یاریس است و به زودی این نسخه را نیز روانه بازار خواهد کرد.



بنابر اعلام تویوتا نسخه‎ی GT اسپرت از مدل یاریس ابتدا در بازار ژاپن و سپس در دیگر بازارها عرضه خواهد شد. هدف تویوتا از ساخت چنین نسخه‎ای برای یاریس، بالا بردن لذت و هیجان رانندگی با این خودرو است. تویوتا همچنین  مدل های Prius،GT 86، Voxy، Noah، Harrier و Mark X  را نیز در صف عرضه‎ی نسخه های اسپرت، مدنظر قرار داده است.



تویوتا به منظور تنوع بخشی در محصولات خود و وجود مدل های از پیش تقویت شده و اسپرت تصمیم به تولید نسخه هایی تحت عناوین GRMN، GR و GR اسپرت گرفته است. رده بندی این نسخه های جدید از نظر میزان تغییرات و اسپرت بودن به این ترتیب است که نسخه‎GRMN به عنوان بهترین و سطح بالاترین مدل، نسخه‎ی GR به عنوان نسخه‎ی میان رده  و نسخه ی GR اسپرت نیز به عنوان پایین ترین سطح از این سری خودروهای ارتفاء یافته و اسپرت به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

البته تویوتا همچنین برای صاحبان خودروهایی که قرار است از این نسخه های GR و GR  اسپرت داشته باشند نیز، امکان اضافه کردن قطعات مورد نیاز جهت ارتقاء و تغییر به نسخه های جدید را فراهم کرده است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران