کد خبر : ۱۱۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران(3)؛
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : صنعت خودرو بدون صنعت قطعه سازی مفهوم ندارد.
به گزارش خودروکار، منصور معظمی  رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در آستانه آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو با اشاره به موقعیت بسیار مناسب ایران در منطقه گفت : ایدرو در افق ۱۴۰۴ ارتباط قطعه سازان داخلی را به زنجیره تامین جهانی پیش بینی کرده است.


دوازدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از فردا دوشنبه تا ۲۵ آبان ۹۶ با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.


دوازدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو ۲۲ تا ۲۵ آبان ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

منصور معظمی تصریح کرد : وجود شبکه گسترده قطعه سازی در ایران جذابیت تولید قطعات خودرو را با توجه به ارزانی نیروی کار و مواد اولیه بیش از پیش مورد اقبال و توجه قرار می دهد.

معظمی با بیان اینکه مشارکت بین المللی با خودروسازان و قطعه سازان معتبر خارجی عامل توسعه کمی و کیفی صنعت خودرو خواهد بود، عنوان کرد : خوشبختانه صنعت خودرو موفق ترین صنعت در استفاده از فضای ایجاد شده در دوران پسا برجام بوده و فرصت بسیار خاصی است که صاحبان برند در ایران سرمایه گذاری مشترک کنند چون این سرمایه گذاری به رشد قطعه سازان نیز کمک خواهد کرد.

رئیس هیات عامل ایدرو بیان داشت : می خواهیم خودرویی را با استفاده از بیشترین توان داخلی کشور تولید کنیم، توان داخلی در این بخش عبارت است از اینکه ظرفیت صنعت قطعه سازی را توسعه دهیم. در حال حاضر حدود ۱۲۰۰ قطعه ساز داریم که این مهم نشان دهنده لزوم ادغام قطعه سازان کشور است.

دوازدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از فردا دوشنبه تا ۲۵ آبان ۹۶ با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران