کد خبر : ۱۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران(4)؛
دوازدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو بدون حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور معاونین او در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، دوازدهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو در حالی آغاز شده است که حضور چینی‌ها و کره‌ای‌ها در میان تولیدکنندگان ایرانی قابل توجه است.

این نمایشگاه در سالن‌های متعدد و با حضور تولیدکنندگان لوازم، قطعات و مجموعه های خودرو برای معرفی بیشتر محصولات این صنعت از بیست و دوم تا ۲۵ آبان ماه میزبان فعالین صنعت خودرو است.


در حالی که قرار بود دوازدهمین نمایشگاه لوازم و مجموعه های خودرو با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح شود اما هنوز با گذشت بیش از یک ساعت از زمان افتتاحیه وزیر صنعت به نمایشگاه نرسیده است با این حال بازدید از این نمایشگاه ادامه دارد و اعضای انجمن قطعه سازان استان تهران غرفه های متعدد و جدیدترین محصولات قطعه سازان را  بازدید کردند.

منصور معظمی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه قطعات لوازم و مجموعه های خودرویی بر حضور ۴۰ درصدی قطعه‌سازان در قراردادهای خارجی تاکید کردو گفت: این قرارداد های خارجی فرصت خوبی هم برای خودروسازان و  قطعه‌سازان و هم برای مصرف کنندگان فراهم می کند.

معظمی ادامه داد: در حال حاضر در ایدرو ۱۵ قطعه ساز هستند که تولیدات آن ها قابل صادرات است. از این رو مقرر شده است تعداد این قطعه‌سازان سازان به 600 شرکت برسد که این امر برای رنو سیتروئن و سایر شرکت ها صدق می کند.
































انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران