کد خبر : ۱۱۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
«خودروکار» گزارش می دهد؛
مدل جدید خودرو برقی شرکت نیسان، که به عنوان پرفروش‎ترین خودرو برقی حال حاضر جهان محسوب می‎شود، از سوی انجمن فناوری‎های مصرفی(ces) به عنوان نوآوری برتر در زمینه خودروسازی انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، انجمن فناوری های مصرفی (ces) که هر ساله برگزار کننده نمایشگاهی برای معرفی و حضور نوآوری و ابدعات جدید در زمینه تکنولوژی است، مدل جدید نیسان لیف را لایق کسب جایزه‎ی بهترین نوآوری سال 2018 میلادی دانست و این عنوان را پیش از برگزاری نمایشگاه 2018 به این خودرو برقی شرکت نیسان ژاپن نسبت داد.

بدین ترتیب مدل جدید نیسان لیف با میزان آلایندگی صفر موفق به کسب اولین جوایز نوآوری 2018 از انجمن ces شد. نیسان لیف جدید به واسطه‎ی تکنولوژی های « ProPILOT» و « e-Pedal » در زمینه هوشمندسازی و رانندگی خودکار جوایز «بهترین نوآوری مصرفی 2018» و     « مدال افتخار برای داشتن دنیایی بهتر» را از آن خود کرد.



انجمن تکنولوژی های مصرفی هرساله در ماه ژانویه در نمایشگاه خود، زمینه گردهمایی شرکت‎های مختلف برای معرفی و عرضه تکنولوژی های جدید و نوآوری های مثمر ثمر جهت استفاده و سهولت بشر را فراهم کرده و به برترین نوآوری ها جایزه اهدا می کند. محل کنونی این نمایشگاه در دره لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران