کد خبر : ۱۱۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران(7)؛
مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا گفت: بر مبنای چشم انداز در نظر گرفته شده، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با قابلیت های جهانی طراحی می شود.
به گزارش خودروکار، احمد کریم پور در همایش آموزشی مدیریت بازاریابی و مهندسی فروش سایپا اظهار کرد: بازاریابی امروز با شکل بازاریابی در گذشته تفاوت های زیادی پیدا کرده است و بر این اساس طراحی روش های فروش نیز باید تغییر کند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های گروه سایپا تولید خودرو در گروه سایپا در سال ۱۴۰۴ به یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید و بر همین مبنا باید روش های فروش و بازاریابی نیز متحول شود.

کریم پور با اشاره به تغییر رفتار مصرف کننده نهایی، ادامه داد: برای تحول در روش های فروش، باید مسوولان فروش خودرو در نمایندگی ها مورد توجه ویژه قرار گیرند و علاوه بر آن، سیاست گذاری ها در گروه سایپا با نمایندگی ها به اشتراک گذاشته شود. بر این اساس انجمن‌های صنفی نقش بارز و موثری ایفا می کنند.

مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا با تاکید بر تقویت شبکه عملیاتی فروش و خدمات پس از فروش، گفت: سایپا زیربنای خوبی برای منطقه ای شدن ایجاد کرده است که با عملیاتی شدن آن،  مشارکت نمایندگی ها در فروش و خدمات پس از فروش افزایش می یابد و به نوعی  بازسازی و انتقال ساختارهای فروش و خدمات به ابر نمایندگی ها انجام خواهد شد.

کریم پور ادامه داد: ما مشاور امین و صدیق نمایندگی ها هستیم و عارضه یابی شبکه و کشف توانمندی ها در حوزه  فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار قرار می گیرد.

وی همچنین افزود: برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده، ارزیابی های مستمر دوره ای و نیازسنجی شبکه در حوزه آموزش و منابع انسانی با جدیت انجام خواهد شد و استانداردها در مسیر جهانی شدن به روز رسانی می شود.

کریم پور گفت: ما معماری جدیدی در فروش و خدمات پس از فروش تعریف کرده ایم و در حال طراحی طرحی جدید هستیم که بر اساس آن سازمان  فروش و خدمات پس از فروش با ساختاری چابک، خلاق و نوآور ایجاد خواهد شد .

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران