کد خبر : ۱۱۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
تسلا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید خودروهای برقی که تا امروز پیشرفت های فراوانی در این زمینه داشته است طی چند روز آینده یک کامیون متوسط الکتریکی را رونمایی خواهد کرد که در نوع خود منحصر به فرد است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، الون ماسک مدیرعامل خودروسازی تسلا به نظر اعتماد به نفس بالایی برای کامیونی که قرار است پنجشنبه رونمایی شود دارد. او در آخرین توییت خود اعلام کرد این خودرو قرار است مغزها را در جمجمه شما منفجر کند.

این خودرو آخر این هفته بعد از چندین بار تغییر زمان رونمایی شود. آخرین تاخیر این خودرو به خاطر تغییراتی در سیستم های تسلا مدل ۳ بود که زمان رونمایی و نهایی کردن این پروژه را عقب انداخت اما این کامیون الکتریکی بالاخره رخ نشان خواهد داد.

الون ماسک در مورد این کامیون ادعا می کند که هزینه حمل و نقل کاهش و امنیت جا به جایی بار با ورود این خودرو به بازار افزایش چشمگیری خواهد داشت. طبق ادعاهای انجام شده، این خودرو می تواند در مسیرهای طولانی کار کرده و احساس یک خودروی اسپرت را به راننده می دهد.



در تبلیغات و کلیپ های که تا این لحظه به نمایش درآمده به نظر می رسد این خودرو آینه بغل نخواهد داشت و به جای آن از سیستم های خودروهای خودران و سنسورهای مختلف استفاده می شود. همچنین همانطور که مشخص است تمام انرژی این خودرو از باتری های پیشرفته تامین خواهد شد.

الون ماسک در توییت های قبلی خود از کلمات خاصی مانند «غیرواقعی» یا «نسل جدید» برای تعریف این کامیون استفاده کرده بود. تسلا در حال حاضر به غیر از این پروژه بر روی یک مدل مینی بوس الکتریکی، مدل شاسی بلند Y، وانت پیکاپ هم کار می کند. باید تا پنجشنبه منتظر بمانیم تا ببینیم آیا مغزمان منفجر می شود یا خیر؟

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motortrend.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران