کد خبر : ۱۱۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
در گفتگو «خودروکار» با «تپ‎سی» مطرح شد؛
شرکت «تپ‎سی» از برنامه های آتی این تاکسی اینترنتی برای رقابت با رقیبان و حفظ و ارتقاء جایگاه در میان مردم به واسطه کیفیت بالای خدمات رسانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، علیرضا رمضانی مدیر روابط عمومی تپ‎سی درخصوص برنامه های آتی این تاکسی اینترنتی برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به مسافران اظهار کرد: «رقابت کنونی شاید بین دو الی سه شرکت بیشتر نباشد و تمام تلاش ما کسب رضایت مندی مشتریان و مانور بر روی کیفیت خدمات کنونی مان است تا بتوانیم بخش بیشتری از این مارکت را به خودمان اختصاص بدهیم. تپسی در کنار تمرکز اصلی بر روی خدمات کنونی، چشم به توسعه خدمات نیز دارد و به زودی شاهد گزینه های جدید در اپلیکشن تپ‎سی خواهیم بود.»

رمضانی در ادامه افزود: جدی‎ترین گزینه‎ای که در دست اضافه شدن به خدمات ماست، به بخش «تپ‎سی لاین» یا همان «تاکسی های خطی» اختصاص دارد و این گزینه جدید برای مسافرانی که تقریبا مبدا و مقصد یکسانی دارند، گزینه ایده آلی خواهد بود چرا که امکان شریک شدن در سفر برای چندین مسافر هم مسیر را مهیا می کند که کاهش هزینه سفر را برای مسافران در پی خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی تپ‎سی گفت: در حال حاضر گزینه های سفر بر روی اپلیکشن تپسی، به سه قسمت سرویس کلاسیک، سرویس لوکس و سرویس بانوان تقسیم می شود و اولویت اصلی ما ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در این سه بخش به واسطه ی تعداد قابل قبول رانندگان مان، که نزدیک به 150 هزار راننده در سراسر کشور و شهرهای تحت پوشش را در بر می گیرد، است.

روابط‌عمومی تپ‌سی در ادامه پیرامون امنیت مسافران به خبرنگار خودروکار گفت: امنیت خط قرمز این مجموعه است و تا حد توان سعی بر به ارمغان آوردن امنیت برای مسافران داریم، لذا با توجه به این مهم کارشناسان و پشتیبانان آنلاین، به‌صورت شبانه‌روزی امنیت مسافران را تأمین می‌کنند.

او در ادامه بیان کرد: سازوکار جذب راننده بدین صورت است که همچون شیوه کاملا سنتی، ارائه مدارک شناسایی و گواهی عدم سوء پیشینه جزو ملزومات فرآیند جذب راننده است و تنها بعد از تأیید مدارک شناسایی و ارایه گواهی عدم سوءپیشینه با عبور رانندگان از مراحل احراز هویت  امکان شروع فعالیت مشمولان در این سامانه ایجاد می‌شود.

او گفت: پس از جذب راننده و گذراندن دوره های آموزشی، امنیت مسافران وارد فاز جدید می شود که  آن هم مانیتورینگ در حین سفر است. رانندگان در تک تک سفرها و نه به صورت رندوم از سوی بخش پشتیبانی رصد می شود و در صورت احساس عدم امنیت از سوی مسافران بنا به هر علتی، کارشناسان پشتیبان تپ‌سی می‌توانند مسافر را تا مقصد به‌ صورت تلفنی ‌همراهی کنند.



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران