کد خبر : ۱۱۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
"خودروکار" گزارش می دهد؛
گروه خودروسازی برلیانس برنامه های ویژه ای برای گسترش همکاری های خود با شریک ایرانی و افزایش تولید خودرو در پارس خودرو دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه خودروسازی برلیانس به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ و با کیفیت چین، چند سالی می شود که با انتخاب کیفی ترین خودروساز ایران حضور موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرده و توانسته با تکیه بر طراحی متفاوت و نزدیک به شریک آلمانی خود، در بین مشتریان ایرانی برای خودش جا باز کند.

برلیانس این روزها هم چند محصول "ب ام و" را تولید و مونتاژ می کند و با همکاری تویوتا ون می سازد و هم خودروهای سواری خود را در کلاس های مختلف راهی بازارهای صادراتی از جمله ایران، عربستان، روسیه، مصر و اندونزی می کند.

حالا شرکتی که نام خودش را از سلام به صبح چین تخلص کرده سلام گرمی را برای بازارهای صادراتی خود از جمله ایران می فرستد و در پس احوال پرسی هایش خط و نشان های جالبی برای دیگر رقبای چینی حاضر در بازار ایران می کشد.

آنطور که مشاور ارشد مدیرعامل برلیانس نیز عنوان کرده بود: گروه خودروسازی برلیانس توانسته در بازار ایران از نظر کیفیت و توسعه محصول بسیار موفق عمل کند و اصلا نگران بازار خود در بین دیگر رقبای چینی نیست و فقط به توسعه بازارهای صادراتی از جمله ایران فکر می کند.

حالا در این روزها که بازار ایران مهیای حضور برندهای مختلف خودرویی جهان می شود شاید پای صحبت نفر اول برلیانس در ایران نشستن خالی از لطف نباشد، مردی خوش اخلاق و خوش برخورد در دیدارهای دوستانه و غیر کاری، و جدی در مذاکرات و مکاتبات کاری.

آنطور که "یو یوآن های"، مدیر پروژه برلیانس در ایران، با اشاره به برنامه های ویژه این شرکت برای افزایش صادرات گفته: شرکت برلیانس در حال حاضر در 7 کشور شرکت مشترک برای تولید و عرضه خودرو دارد اما از این بین ایران، مصر و روسیه در برنامه های اصلی برای توسعه فعالیت و همکاری قرار دارند.

مدیر پروژه برلیانس در ایران در پاسخ به سوال خبرنگار خودروکار مبنی بر برنامه برلیانس برای حضور گسترده تر در بازار ایران و عرضه محصولات جدید گفت: حجم تولید و عرضه خودروهای برلیانس در ایران از مرز 80 هزار دستگاه در سال می گذرد و این تعداد به نسبت دیگر برندهای چینی حاضر در بازار ایران رقم بسیار بالا و قابل ذکری است.

او ادامه داد: فروش سالانه برلیانس در ایران به زودی به مرز 100 هزار دستگاه خواهد رسید و ما محصولات جدید را برای بازار ایران در نظر گرفته ایم.

یو یوآن های همچنین به آمادگی برلیانس برای تاسیس یک شرکت مشترک در ایران در زمینه تحقیق و توسعه و تولید قطعه گفت: ما آمدگی سرمایه گذاری مشترک برای تاسیس یک شرکت در حوزه تحقیق و توسعه و تولید قطعه در ایران را داریم و می توانیم از این طریق تولیدات خود در ایران را به مرز 300 هزار دستگاه در سال برسانیم.

او با اشاره به عرضه موفق خودروهای برلیانس در بازار ایران گفت: در این سالهایی که محصولات برلیانس در بازار ایران عرضه می شود توانسته مقبولیت مناسبی در بازار بدست بیاورد و مشتریان خود را از نظر کیفیت و طراحی محصول راضی نگه دارد.


گزارش از رضا حسینی


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران