کد خبر : ۱۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت کاوازاکی از موتورسیکلت جدید خود با نام « Ninja 650 KRT Edition 2018» رونمایی کرد و از سال آینده این مدل جدید راهی بازار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در ابتدای امسال بود که شرکت موتورسیکلت سازی کاوازاکی ژاپن با عرضه مدل های Ninja ZX-10R و Ninja 650 خانواده‎ی نینجاهای خود را توسعه داد و حال مجددا در آستانه ورود به سال 2018 میلادی از عضو جدید این خانواده که  «Ninja 650 KRT Edition 2018» نام دارد در هند رونمایی کرد تا علاقه مندان به سری موتورسیکلت های کاوازاکی نینجا منتظر عرضه‎ی این مدل در سال جدید میلادی باشند.



از تغییرات قابل توجه این مدل با دیگر مدل‎های خانواده‎ی نینجاهای کاوازاکی باید به صفحه نمایش LCD جدید، که حتی در زیر تابش مستقیم نور آفتاب قابل رؤیت است، و همچنین بهبود سیستم ترمز به واسطه ی بهره مندی از سیستم ترمز 9.1 ABS شرکت بوش اشاره کرد.

در این مدل ادیت شده از کاوازاکی Ninja 650 به جز تغییرات ظاهری، عملا در بخش پیشرانه بروز رسانی‎ای صورت نگرفته است و به عبارت دیگر پیشرانه‎ی Ninja 650 KRT Edition 2018 همان پیشرانه مدل‎های دیگر است به صورت خطی توئین دارای حجم 649 سی سی و مایع خنک کننده راهی بازار خواهد شد.

این موتورسیکلت دارای  جفت سیلندر با  قدرت 68 اسب بخاری و گشتاور 65 نیوتون متر است و انتقال قدرت در آن از طریق جعبه‎دنده‎ی 6 سرعته به چرخ  عقب صورت می گیرد.




شایان ذکر است که صنایع سنگین کاوازاکی یک شرکت بین‌المللی مستقر در ژاپن است که در ابتدا به عنوان یک شرکت کشتی‌سازی شروع به فعالیت کرد، اما در ادامه با تولید محصولاتی نظیر موتورسیکلت، وسایل نقلیه، جت‌اسکی، شناور، تراکتور و قطارکوچک شهرتی جهانی به دست آورد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:‌ motosikletsitesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران