کد خبر : ۱۱۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
توصیه «خودروکار» برای نوشتن آگهی فروش خودرو؛
این روزها با افزایش امکان خرید و فروش آنلاین، خریداران و فروشندگان به طور مستقیم با هم در ارتباط هستند. به این ترتیب در خرید و فروش بی واسطه و آنلاین و البته مجازی، این نوشتن آگهی های خلاق، جذاب و بازارگرمی است که نظر خریدار را جلب می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، حتما در جریان جستجوی یک کالا به خصوص خودرو در سایت های خرید و فروش آنلاین، با گستردگی پیشنهادات رو به رو شده اید. اما تا کنون دقت کرده اید که چه آگهی هایی و با چه ویژگی هایی شما را متقاعد می کند که روی آن کلیک کنید و آن را بیشتر بررسی کنید؟ در واقع در سایت های خرید و فروش آنلاین با پیشنهادات و انتخاب های متنوعی که وجود دارد، این کیفیت تبلیغات ماست که برگ برنده محسوب می شود . در اینجا به چند اشتباه در نوشتن آگهی فروش خودرو اشاره می کنیم که کارایی شما را در فرایند فروش یا خرید خودرو کاهش می دهد.

عکس های بی کیفیت
از آنجایی که ما در دنیایی زندگی می کنیم که عکس اهمیت زیادی دارد، پس باید سعی کنیم که عکس های با کیفتی از خودروی فروشی خود در اختیار مشتریان قرار دهیم . متاسفانه، حدود 80 درصد از تبلیغات خودرو ، با عکس های بی کیفیت و با نور نا مناسب ثبت می شود. در اینجا چند نمونه عکس بی کیفیت برای نمونه آورده ایم و از شما می پرسیم اگر خریدار بودید چقدر احتمال داشت روی این آگهی مکث کنید؟ بنابراین اگر خود شما قادر به گرفتن عکس های با کیفیت نیستید به شما پیشنهاد می کنیم از یک عکاس حرفه ای کمک بگیرید تا زیبایی های خودروی شما را مقابل چشمان خریدار قرار دهد.



 خساست در تعداد عکس ها
مهم است که شما بتوانید حداکثر مجاز را به نمایش در آورید. مثلا اگر محفظه موتور شما بی نظیر است حتما آن را به بهترین نحو نشان دهید . در حقیقت باید همه زوایای پنهان خودروی خود را به خریدار آینده نشان دهید. فکرش را بکنید، خریدار دست به نقد، هنگام مشاهده یک آگهی فقط چند عکس بی کیفیت از خودرو ببینید، در اینصورت آیا امکان دارد که در ادامه  آن آگهی را دنبال کند؟






توصیف غیر واقعی
در این مرحله نیز، صداقت باید بر  انگیزه فروش غلبه داشته باشد . در نظر داشته باشید افرادی که قصد خرید خودرو را دارند، به خوبی می توانند دروغ را تشخیص دهند. بنابراین مهم است که خریدار تاریخچه خودروی مورد نظر را بداند که شامل وضعیت خودرو  از نظر تصادف، تعمیرات و رنگ و غیره می شود. در نوشتن آگهی خودرو همچنین توجه کنید که اطلاعات کافی در رابطه با خودروی خود ارائه داده باشید. این اطلاعات شامل : مدل خودرو، رنگ، نام سازنده، ظرفیت موتور، نوع سوخت، تعداد درب ها، مسافت طی شده، تجهیزات اضافی، معاینه فنی، بیمه و غیره می شود.


قیمت غیر منصفانه
پیش از نوشتن آگهی، ارزش خودروی خود را ارزیابی کنید. با کارشناسان درباره قیمت خودرو، مدل و کارکرد آن صحبت کنید.  با یک قیمت منصفانه و حتی مناسب، امکان یک معامله سریع را تسهیل می کنید. در پایان همیشه این سوال را از خود بپرسید : چه چیزی در یک آگهی شما را ترغیب می کند؟  پاسخ این سوال شما را هدایت می کند .

مترجم : گلنوش محب علی
منبع : autofocusa
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران