کد خبر : ۱۱۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
اخبار نسخه انگلیسی "خودروکار" هزارتایی شد
نسخه انگلیسی سایت خبری "خودروکار" با انتشار اخبار روزانه صنعت خودرو و صنایع وابسته رکورد انتشار 1000 خبر انگلیسی در کمتر از 100 روز را زد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، "سایت خبری خودروکار" به عنوان یکی از سایتهای تخصصی فعال در حوزه خودرو، صنایع وابسته و موتور سیکلت، به 2 زبان انگلیسی و فارسی اقدام به تهیه و انتشار اخبار این حوزه برای مخاطبان خود می کند.

گفتنی است تیم تحریریه نسخه انگلیسی سایت خودروکار بعد از گذشت 100 روز توانست بیش از 1000 خبر انگلیسی را تولید و برای مخاطبان داخلی و خارجی خود منتشر کند.



نسخه انگلیسی سایت خودروکار، به منظور ارتباط هرچه بیشتر و پر کردن خلا میان صنعت خودرو و مخاطبان بین المللی و شرکت های خارجی نوظهور ناظر بر بازار ایران و آشنایی هرچه بیشتر آن ها با پتانسیل های نهان صنعت خودرو، آخرین دستاورد های این صنعت و توانمندی های حوزه های وابسته در کشور را تهیه و منتشر می کند.
 
لازم به ذکر است نسخه انگلیسی سایت خودروکار(http://khodrocar.ir/en) بصورت اختصاصی و بر اساس برنامه ای مدون و روزانه تمامی اخبار مهم صنعت خودرو داخلی و بین المللی را رصد و در زیرمجموعه های متنوعی چون تحلیل بازار، اخبار مرتبط با خودروسازان و قطعه سازان و صنعت موتورسیکلت به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر می کند.


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران