کد خبر : ۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
رئيس انجمن صنفي شركت‌های خدمات پس از فروش خودرو:
رئیس انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: قطعات یدکی مورد استفاده در شبکه نمایندگی‌ها، اصلی و با کیفیت هستند به طوری که نمایندگی‌ها خود را ملزم به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می‌دانند.
به گزارش خبرنگار خودرو کار، مصطفی وحیدزاده با اشاره به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی‌ها، از حسن توجه مقامات ارشد دولت به مقوله کیفیت در خدمات پس از فروش استقبال کرد و گفت: بدون شک تمام نمایندگی‌های ارائه خدمات پس از فروش خودرو تابع سیاست‌های خودروسازان هستند و مقوله رضایت مشتری از کیفیت خدمات برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور حتماً در ارائه خدمات تعمیرگاهی از قطعات اصلی مورد تأیید خودروساز استفاده می‌شود و قطعات متفرقه جایی در نمایندگی‌های رسمی ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از دلایل مراجعه مشتریان به شبکه نمایندگی‌های خودروسازان برای دریافت خدمات، اطمینان آنها نسبت به استفاده از قطعات اصلی مورد تأیید تولید کننده خودرو است، افزود: به همین دلیل رضایت آنها از کیفیت قطعات یدکی مورد استفاده در شبکه نمایندگی‌ها افزایش یافته است.

 وحیدزاده ادامه داد: فرآیند تأمین و توزیع قطعات در شبکه تابع استانداردهای خودروساز است به طوری که قبل از تأمین قطعات، فرآیند کنترل نمونه قطعه شامل انجام تست‌های آزمایشگاهی و عملکردی مطابق استانداردهای سخت‌گیرانه توسط مهندسی و کیفیت انجام می‌پذیرد و جهت اطمینان از کیفیت قطعات تولیدی, قبل از تائید قطعه نمونه, فرآیند تولید سازندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که صنعت خودرو در سالهای اخیر با آن مواجه بوده رشد روزافزون قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار قطعه است که موجب تحمیل هزینه‌های گزاف به مالکان خودرو می‌گردد.

رئیس انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: نگاه مهندس نعمت زاده به صنعت خودروسازی همواره بر ارتقاء خدمات و کیفیت بوده و این نگاه حمایتی قطعاً اثرات مثبتی در رشد فعالیت‌ها و توانمندی صنعت کشور خواهد داشت.

 وحیدزاده گفت: یکی از مواردی که در انجمن خدمات پس از فروش خودرو همواره مورد تاکید و نظارت قرار دارد، افزایش کیفیت خدمات است که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات را به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها ملزم می‌کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران