کد خبر : ۱۱۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که ترافیک در محدوده سرپل ذهاب پرحجم و روان است از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه فاقد مجوز در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبرداد.
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر تردد تمامی وسایل سبک و سنگین در محورهای اسلام‌آباد، دالاهو، سرپل ذهاب و قصر شیرین به استثناء خودورهای حامل کمک‌های مردمی و امدادرسان و بومی ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به منظور تسهیل در کار خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه از تردد خودروهای فاقد مجوز جلوگیری خواهند کرد.

او اعلام کرد: در مسیرهای روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و ازگله در استان کرمانشاه نیز تردد تمامی خودروهای سنگین فاقد مجوز ممنوع بوده و فقط به خودروهای امدادی و کمکی اجازه تردد داده می‌شود.

او گفت: جو استان کرمانشاه در حال حاضر آرام است.

این مقام ارشد راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای مشهد-چناران، قوچان -سرو ولایت و چناران-قوچان در استان خراسان رضوی اشاره و بیان داشت: تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان خراسان رضوی امروز و فردا از صبح تا ساعت 22 ممنوع خواهد بود.

او گفت: محورهای اردبیل-سراب و گرمی در استان اردبیل نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید دارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک ورودی در کلان شهرها به خصوص کلان‌شهر تهران و آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران را نیمه‌سنگین ارزیابی و خاطرنشان کرد: محدوده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه نیز دارای ترافیکی پرحجم و روان است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران