کد خبر : ۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
شرکت خودروسازی هیوندای از معرفی و عرضه‎ی 8 شاسی‎بلند جدید تا سال 2020 میلادی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این روزها رقابت خودروسازان مطرح جهان در کلاس «اس‎ یو‎ وی» یا همان شاسی‎بلند به اوج خود رسیده و یکی از دلایل این امر نیز اقبال جهانی از خودروهای کلاس شاسی‎بلند است. از این رو  تولید محصولات جدید در کلاس شاسی بلند در برنامه های پیش روی اکثر خودروسازان دیده می‎شود و حتی خودروسازانی همچون فراری که در تاریخ خود هیچ خودروی شاسی بلندی نداشته‎ اند رو به تولید این سبک خودروها آورده اند.

شرکت هیوندای موتورز کره جنوبی نیز، که سابقه خوبی در تولید خودروهای شاسی‎بلند دارد، به تازگی از برنامه‎های خود برای تولید مدل های جدید در کلاس اس یو وی خبر داده است. هیوندای اخیرا از برنامه‎ی سه ساله‎ خود برای معرفی و عرضه ی 8 مدل جدید پرده برداشته است و تا سال 2020 میلادی شاهد حضور شاسی‎بلندهای کاملا جدید یا بروز شده‎ی این خودروساز کره‎ای در بازارهای جهانی خواهیم بود.



طبق تصویری که هیوندای از برنامه‎های خود جهت راهی سازی شاسی‎بلندهای جدید به بازار منتشر ساخته است، این خودروساز به تلاش خود برای تولید و عرضه‎ی شاسی‎بلندهای جدید با پیشرانه‎های بنزینی، دیزل، سوخت هیدروژنی و برقی تا سال 2020 میلادی جهت توسعه گسترده محصولات خود ادامه خواهد داد.

هیوندای در نخستین گام خود از نسخه‎ی تمام برقی «کونا» در نمایشگاه بین المللی ژنو رونمایی خواهد کرد. گفته می‎شود این خودرو دارای توان پیمایشی بیش از 240 کیلومتر با هر بار شارژ است. همچنین نسل جدید محصولات هیوندای که از سوخت هیدروژنی بهره می‎برند از توان پیمایشی  بیش از 500 کیلومتر برخوردار خواهند بود.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران