کد خبر : ۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
«خودروکار» گزارش می دهد؛
در این مطلب مجموعه ای از بهترین خودرو های نسل آینده را در تاریخ سینمای هالیوود معرفی می کنیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، از پرواز خودروی دلورین تا چرخش بت موبیل (خودروی بتمن در سری فیلم های او) و خودروی خیالی و جادویی جیمز باند، همه و همه خودروهایی تخیلی بودند که به نحوی در آینده زندگی می کردند :

در ادامه مطلب با مجموعه ای از بهترین خودرو های نسل آینده در تاریخ سینمای هالیوود آشنا می شوید:



1. آئودی RSQ در فیلم من، ربات  (2004): چرخ های کروی ، طراحی موتور وسط ، درهای پروانه ای معکوس و بدنه ای که رنگ آن تغییر می کند، مفهومی از آئودی RSQ است که نقش اصلی را در فیلم من، ربات ویل اسمیت ایفا می کرد . 


2. استِن مارتین ونکوئیش V12 در فیلم روزی دیگر بمیر ( 2002 ) : این فیلم بیستمین سری از سری فیلم های جیمز باند است که این سوپر اسپرت در آن، مجهز به سیستم استتار است . پیرس برازنان سوار بر این خودروی وحشتناک با موشک های تعبیه شده در سپر جلو، برای چهارمین بار نقش جیمز باند را بازی کرد.


3. لکسس 2054 در فیلم گزارش اقلیت ( 2002 ): این خودرو، یک خودروی مفهومی است که به طور خاص برای فیلم استیون اسپیلبرگ طراحی شده بود . این خودرو به یک سیستم خودکار و امنیتی بیومتریک مجهز بود .


4. لوتِس اسپریت در فیلم جاسوسی که دوستم داشت ( 1977 )  : این خودرو، معروف به خودروی دوزیست است و در سال 2014 به مبلغ 1 میلیون دلار در سایت eBay به «الون ماسک» فروخته شد .  


5. زیبای سیاه، در فیلم زنبور سبز ( 2011 ): این خودرو در این فیلم به بازیگری ست روگن، به عنوان یک سلاح ایفای نقش می کند. این خودرو نسخه اصلاح شده از Chrysler Imperial Crown  است . 


6. کیت در سریال تلویزیونی شوالیه سوار (2002) : خودروی سخنگویی که در این سریال از سال 1982 تا 1986 ایفای نقش می کرد، در سال 2000 با ظهور در فیلمی دوباره به شهرت رسید. این خودرو یک پونتیاک فایر برد نسل چهارم بود.


7. استِن مارتین DB5 در فیلم پنجه طلایی (1964) : این خودرو معروف به جیمز باند DB5 است که در سال های 1964 در پنجه طلایی، 1965 در گلوله آتشین و سال 2012 در اسکای فال ظاهر شد.


8. دلورین در فیلم بازگشت به آینده2 ( 1989 ) : این خودرو توانست در سال 1989 در فیلم بازگشت به آینده 2 پرواز کند . موتور این خودرو 1.21 مگاوات و به یک کانتاکتور زمان مجهز است و می توانست در زمان سفر کند . این خودرو برای جوانان طرفدار علم در آن زمان  یک خودروی افسانه ای بود.


9. مونو ویل در فیلم مردان سیاه پوش ( 2012 ): این ویل اسمیت است که این خودروی یک چرخ و متحرک غول پیکر را در مردان سیاه پوش می راند. 


10. بتموبیل در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (2016) : در تاریخ 9 ژوئن 2015 ، شرکت برادران وانر از بتموبیل رونمایی کرد. این خودرو در فیلم بتمن و سوپرمن ایفای نقش کرد .


11. ب ام و i8 در فیلم مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح  (2011) : چه کسی جلوه های ویژه پرواز تام کروز با یک خودروی اسپرت هیبریدی-برقی و صفحه نمایش لمسی شیشه جلوی خودرو فراموش می کند؟ 


12. بتموبیل در فیلم بتمن (1989): در بتمن ساخته تیم برتون، بتموبیل یک خودرو مجهز به سلاح هایی مثل موشک و توربو منو جتی است که جلوی خودرو تعبیه شده و می تواند در مبارزات از خود دفاع کند. 


13. فورد XB فالکِن در فیلم مدکس یا مکس دیوانه (1979) : هیچ کس فورد XB فالکون تولید سال 1973 ای را که مل گیبسون در سال 1979 در فیلم مد مکس با آن رانندگی می کرد را هرگز فراموش نمی کند. 


14. خودروی مفهومی Ultralite جنرال موتور در فیلم مرد خرابکار (1993) : سیلوستر استالونه در این فیلم این خودروی فوق العاده سبک و عجیب را می راند. 


15. خودروی مفهومی پرنده در فیلم بلِید رانر(1982) : این خودرو قادر به پرواز عمودی و افقی و چرخش بود که نمونه آن در موزه علمی و تخیلی واشگتن نگه داری می شود.  


پی نوشت: تلفظ صحیح برندهای لکسس، لوتِس، اَستِن مارتین و فالکِن در فارسی به اشتباه لکسوس، لوتوس، آستون مارتین و فالکون خوانده می شوند.


ترجمه : گلنوش محب علی
منبع : MSN
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران