کد خبر : ۱۱۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته یک حادثه فوتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست، گفت: عدم رعایت فاصله عرضی خودرو پژو مرگ دو نفر را در محور گرمسار-تهران رقم زد.
به گزارش خودروکار، سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه طی دور روز گذشته دو نفر در سانحه منجر فوت محور گرمسار-تهران جان باختند، ابراز داشت: ساعت: ۶:۲۵ روز پنج شنبه تصادف پهلو به پهلو ۴۰۵ با خودرو پاژن مرگ در دم خانم ۵۰ساله پژو را رقم زد.

او علت حادثه را رعایت نکردن فاصله عرضی از سوی راننده پژو اعلام کرد و افزود: با انتقال دو مجروح این حادثه خانم ۲۸ ساله در بیمارستان جان بخت که این حادثه در محدوده استان سمنان، نرسیده به شهرک صنعتی جنت آباد گرمسار به وقوع پیوست.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه رعایت موارد ایمنی می تواند خاطره سفر را برای سرنشینان خودرو دلنشین کند، ابراز داشت: با توجه به کویری و یکنواختی بودن محورهای مواصلاتی استان سمنان از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی و خواب آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی ترافیک در محورهای استان سمنان را روان و عادی خواند و تصریح کرد: هم اکنون مشکل خاصی در تردد وجود ندارد اما با توجه به پیاده روی های مردم به سمت مشهد در دو مسیر رفت و برگشت از رانندگان انتظار داریم با سرعت مطمئن تردد کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران