کد خبر : ۱۱۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
گزارش «خودروکار» از دومین نمایشگاه خودرو تهران (9)
تازه وارد لوکس تایوانی با نام لوکسژن که مدت زیادی از رونمایی برند آن نمی گذرد، برای اولین بار بصورت رسمی با محصولات خود ویژه بازار ایران به نمایشگاه شهر آفتاب می آید.
به گزارش خودروکار؛ عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر اظهار كرد: شرکت آرمان موتور کویر قصد دارد در جریان دومین سال برگزاری نمایشگاه خودرو تهران برای اولین حضور پر قدرت خود، با تنوع ویژه ای از محصولات لوکسژن پا به عرصه صنعت خودرو بگذارد.

به گفته او شرکت آرمان موتور کویر که از شش ماه پیش حضور خود را در بازار ایران قطعی كرده است ، برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده که می توان به حضور در نمایشگاه های تخصصی خودروی داخل کشور به ويژه نمایشگاه تهران اشاره كردكه داری اهميت بالايی است.

در جريان حضور آرمان موتور در نمایشگاه که خود به تنهایی یک رونمایی تمام قد از محصولات برند لوکسژن است ، این شرکت برنامه ویژه ای برای یک محصول خاص در بازار ایران خواهد داشت که طی نشست خبری آتی و همزمان با زمان برگزاری نمایشگاه خودرو، از وضعیت آن بیشتر مطلع خواهید شد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر ضمن  آرزوی موفقیت برای کلیه شرکت های داخلی و خارجی حاضر در این نمایشگاه ، تشکر خود و مجموعه همراهش را از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اعلام كرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران