کد خبر : ۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
موتورسیکلت شرکت دوکاتی به عنوان زیباترین محصول ارائه شده در نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت میلان شناخته شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طبق روال هرساله، شهر میلان ایتالیا باز هم در ماه نوامبر میلادی میزبان شرکت های مطرح موتورسیکلت سازی جهان بود و یکی دیگر از نمایشگاه های بزرگ جهان در زمینه ارائه‎ی جدیدترین محصولات صنعت موتورسیکلت سازی، از تاریخ 8 نوامبر شروع به کار کرد و به مدت 5 روز جولانگاه شرکت های مشهور موتورسیکلت سازی جهان بود.

در نمایشگاه امسال مدل  Ducati Panigale V4 از منظر مجله ایتالیایی Motociclismo به عنوان زیباترین محصول ارائه شده در نمایشگاه موتورسیکلت میلان انتخاب شد.





دوکاتی Panigale V4 با کسب میزان رأی 61.17  درصدی در حالی موفق به کسب عنوان زیباترین موتورسیکلت نمایشگاه میلان شد که بیش از 16 هزار مخاطب این مجله تخصصی، نخستین گزینه ی خود را این موتورسیکلت زیبا و خوش فرم شرکت دوکاتی انتخاب کرده اند.






گفتنی است که نمایشگاه موتورسیکلت (EICMA) از سال 1914 میلادی تا کنون هرساله در شهر میلان برگزار می‎شود و به نمایشگاه میلان نیز شهرت دارد. این نمایشگاه امسال نیز از تاریخ 8 الی 13 نوامبر میزبان شرکت‎های مطرح موتورسیکلت‎سازی و پذیرای علاقه‎مندان به موتور سیکلت بود و در پایان نیز موفق به بر جای گذاشتن رکورد حضور 600 هزار نفری بازدیدکنندگان در تاریخ 103 ساله‎ی خود شد.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: roadracingworld.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران