کد خبر : ۱۱۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کاپرا یکی از خوش قیمت ترین وانت بار های بازار خودرو کشور است که با تکیه بر اعتبار برند عرضه کننده و خدمات پس از فروش بازار خوبی را تجربه کرد. نسخه شماره 2 این خودرو نمونه ارتقا یافته و اصلاح شده با بهبود های چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار خودروکار، بهبودهایی که بر کاپرا 2 اعمال شد فاصله زیادی بین آن و نسخه اولیه برجای گذاشت. اولین تفاوت ها در ظاهر خودرو، نمای جلو تغییر یافته مجهز به چراغ روشنایی در روز، گلگیرهای برجسته، و فاصله محور به اندازه 200 میلی متر افزایش یافته است  و از بارز ترین تغییرات اعمال شده بر ظاهر خارجی کاپرا 2 هستند.

همچنین در داخل  خودرو  تحول کامل داشبورد و رودری ها موجب بهبود جلوه بصری نمای داخلی شده است و افزوده شدن قطب نما برقی به راننده حس سواری با خودرو آفرود را می دهد که چندان دور از حقیقت نیست.

پیشرانه نیز  همان نمونه 4 سیلندر خطی 2.4 لیتری (2378 سی سی) انژکتوری به قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتون متر است. با این تفاوت که در این خودرو، فن سیستم خنک کاری پیشرانه از نوع کلاچ دار برقی است که ضمن بهبود مصرف سوخت و بهینه سازی قدرت، صدای کمتری نیز تولید می کند.

شایان ذکر است گیربکس خودرو،  یک نمونه 5 سرعت دستی مجهز به گیربکس کمک دو سرعت قدرتمند است که ضمن تجهیز شدن به صفحه کلاچ جدید، قابلیت انتقال نیرو به چرخ های عقب و یا هر چهار چرخ را فراهم می کند که از آن با عنوان سیستم انتقال نیرو موقت چهارچرخ (4WD) یاد می شود. با تکیه بر این ویژگی های فنی، کاپرا 2 خودرویی است که می تواند مانورهای قابل قبولی در زمین های ناهموار از خود برجای بگذارد درحالی که وزنی برابر با 1765 کیلوگرم و توان باربری 480 کیلوگرمی دارد.


آپشن های خاص ارائه شده بر این خودرو شامل ساعت و قطب نما دیجیتال، سیستم مولتی مدیا لمسی با قابلیت کنترل از روی فرمان، آینه های برقی و دوربین دید عقب است که آپشن آخر در خودروهای رقیب هم رده وجود ندارد.

کاپرا 2 دو کابین دو دیفرانسیل، به قیمت 74 میلیون و 750 هزار تومان از سوی بهمن موتور ارائه می شود که با این قیمت لقب ارزان ترین خودرو دو دیفرانسیل آفرود کشور را به خود اختصاص می دهد.


خبرنگار خودروکار: مصطفی انیسی

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران