کد خبر : ۱۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
قبل از آنکه خودرو را به فروش برسانید باید چند کار مهم را انجام دهید تا خودرو در بهترین شکل ممکن خود باشد. این چند فعالیت کمک می کنند تا خودرو زودتر به فروش برسد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مشتریان به دنبال خرید بهترین خودرو از نظر فنی و البته ظاهری هستند. در ضمن هر مشتری در نگاه اول تنها ظاهر خودرو را می بیند و این یعنی اگر خودروی شما کثیف باشد یا چهره جالبی نداشته باشد حتما مشتری را از دست می دهد.

در این گزارش قصد داریم به سراغ مواردی برویم که باعث می شود تا خریداران رغبت بیشتری برای خرید خودرو شما داشته باشند و با رعایت این نکات زودتر خودرو را به فروش خواهید رساند.

*درون خودرو را به طور کامل تمیز کنید. قبل از آنکه بدنه را بشویید باید تمام بخش های داخلی را خالی از وسایل و زباله کنید. اگر درون داشبورد یا پشت روکش صندلی ها وسایلی را قرار داده اید، خارج کرده و درون خودرو را به ساده ترین حالت ممکن دربیاورید.

*از جارو برقی برای تمیز کردن داخل خودرو کمک بگیرید. تمام ذرات ریز روی صندلی یا روی موکت کف خودرو را با جاروبرقی تمیز کنید. اگر از روکش های چرمی استفاده می کنید اسپری های مخصوص را خریداری کرده و روی صندلی را تمیز کنید.

*شستن موتور و تمیز نگه داشتن آن یکی از راه هایی است که می توانید مشتریان بیشتری را ترغیب کنید. بهتر است این کار را به دست کارواش و افراد متخصص موتورشویی قرار دهید اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید باید چند نکته را در ذهن داشته باشید.

*برای شستن موتور خودرو ابتدا آن را برای 5 تا 10 دقیقه روشن نگه دارید تا گرم شود. پاک کردن موتور خودرو در حالت گرم بسیار راحت تر خواهد بود. اسپری های مخصوص جرم گیری موتور را از مغازه لوازم خودرو تهیه کنید و سپس آن را روی قسمت های آهنی موتور بپاشید. مراقب باشید تا این جرم گیر به بخش های پلاستیکی و رنگ خودرو نپاشد که آن ها را خراب می کند.

*چند دقیقه ای بگذارید تا جرم گیر روی موتور باقی بماند و دراین مدت گرد و خاک قرار گرفته در قسمت های مختلف را تمیز کنید. باتری خودرو را قطع کرده و سیم ها را با پلاستیک بپوشانید. پس از چند دقیقه با استفاده از آب موتور را کاملا بشویید تا جرم ها پاک شوند.

*بعد از تمیز شدن درون و موتور خودرو شست شوی بیرونی را انجام دهید تا کاملا خودرو تمیز شود سپس با استفاده از واکس و براق کننده های مختلف تمام بدنه آن را تمیز کنید تا بیشتر در چشم باشد. واکس ها در براق کردن رنگ خودرو معجزه می کنند و در نگاه اول باعث خیره شدن مشتری خواهند شد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی
منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران