کد خبر : ۱۱۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
"خودروکار" گزارش می دهد؛
مصطفی وحید زاده که در کارنامه خود مدیرعاملی سایپا یدک را دارد، صبح امروز به عنوان رییس هیأت مدیره گروه صنعتی تراکتورسازی منصوب شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مصطفی وحیدزاده بعد از حدود یک سال که از سایپا جدا شده بود، امروز در جلسه هیئت مدیره گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان رییس هیأت مدیره انتخاب و منصوب شد.

گفتنی است وحیدزاده در مدت تصدی مدیرعاملی سایپا یدک توانسته بود با اجرای طرح های نوین در توسعه نمایندگی های خدمات پس از فروش، اجرای طرح خرید قطعات اصلی و استاندارد، افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و ... موفق عمل کند.

او مدت پنج سال در معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا با تدوین و اجرای برنامه کوتاه، میان مدت و بلندمدت دستاوردهای زیادی در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و نظم و انضباط کاری این گروه را کسب کرده است.

وحیدزاده همچنین دارای سوابق طولانی در مباحث، مطالعه و طراحی توسعه کسب‌و‌کارهای جدید است و تعامل و ایجاد ارتباط دوسویه بین پرسنل و مدیران از دیگر دستاوردهای وی در معاونت منابع انسانی گروه سایپا بوده است. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به رئیس هیات‌مدیره ماشین‌سازی پارس، رئیس هیات‌مدیره شرکت‌های ایران کاوه سایپا، پلاسکوکار سایپا و سرمایه‌گذاری کارکنان گروه خودرو‌سازی سایپا اشاره کرد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن صفرخانی
|
Turkey
|
۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۰
0
0
بنام خدا
جناب آقای وحید زاده
سلام علیکم
انتصاب شما دوست و برادر عزیز را در مسئولیت ریاست هیئت مدیره گروه صنعتی تراکتور سازی تبریک عرض می کنم و از خداوند مزید توفیقات شما را آرزومندم
ترکیه آنکارا حسن صفرخانی
احمد علي خيري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۱
0
0
جناب آقاي مصطفي وحيد زاده
سلام عليكم
احتراما" بنده از پرسنل سايپا هستم و افتخار خدمت در مجموعه سايپا در زماني كه حضرتعالي مسئوليت معاونت محترم اداري و توسعه منابع انساني سايپا را داشتيد را دارم . اگر خاطر جنابعالي باشد توسط آقاي مهندس محمودي با جنابعالي آشنا شدم اميدوارم كه هر چه زودتر چشممان به جمال حضرتعالي باز روشن شود ارادتمند شما احمد علي خيري - طرح و برنامه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران