کد خبر : ۱۲۰۲۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت گریت وال از عرضه شاس‎بلندهای لوکس خود در آینده نزدیک در بازار اروپا خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی چینی گریت وال از برنامه های آتی خود برای عرضه‎ی شاسی‎بلندهای لوکس از شرکت های زیر مجموعه‎ی خود اعم از«Wey» و «هاوال» خبر داده است و به زودی شاهد ورود مدل های لوکس از این خودرساز چینی در بازار کشورهای اروپایی خواهیم بود.

گریت وال از تحقق این موضوع در بازه زمانی 5 ساله سخن گفته است و پیش از این نیز در نمایشگاه بین المللی خودرو گوانگجو 2017، از عرضه‎ی شاسی بلندهای لوکس زیر مجموعه‎ی خود «Wey»، ابتدا در بازارهای جدید و به صورت مدل های دارای فرمان سمت چپ و سپس در بازار اروپا علی الخصوص انگلستان و به صورت فرمان سمت راست خبر داده بود.



«استینگرابر» مدیر عامل شرکت  Wey که سابقه‎ی مدیریت بخش تولید شرکت آئودی را نیز در کارنامه دارد در این باره گفت: برای موفقیت در عرضه‌ی محصولات باید یک بازیگر جهانی بود و از این جهت در اندیشه ی افزایش بازار های مقصد محصولات خود هستیم و به زودی در کنار تامین سفارشات بازار چین به تولید و عرضه‎ی محصولات ایمن و جدیدمان در بازار اروپا و ایالت متحده امریکا نیز خواهیم پرداخت.

مدیر عامل شرکت Wey درباره ی هاوال، دیگر برند زیر مجموعه‎ی گریت وال، از میزان فروش 800 هزار دستگاهی این شرکت در امسال و همچنین برنامه های هاوال برای ورود به بازار اروپا نیز خبر داد.

گریت وال همچنین در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از کانسپت جدیدی در کلاس شاسی بلند و به صورت پلاگین هیبرید تحت عنوان «XEV»  از تولیدات برند زیر مجموعه‎ی «Wey» رونمایی کرده بود و این امر نشان از نگاه ویژه ی این خودروساز مطرح چینی به بازار اروپا دارد.

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی گریت وال به عنوان یکی از خودروسازان مطرح چین  شناخته می شود و در کنار برندهای زیر مجموعه‎ی خود همچون هاوال و wey روز به روز بر نفوذ خود در بازارهای کشورهای مختلف می افزاید. گریت وال در ایران نیز مدل های وانت دییر، وینگل 3 و وینگل 5 و محصولات هاوال M4 ، هاوال H6  و  همچنین مدل های دیگر را با مشارکت شرکت دیار خودرو در گلپایگان تولید می کند.










مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران