کد خبر : ۱۲۰۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
وصف رییس ایدرو از مدیرعامل جدید سایپا؛
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: جهرودی برآمده از صنعت خودرو است و با اتکا به پرسنل با تجربه و متخصص سایپا می تواند در این شرکت موثر عمل کند.
به گزارش خودروکار، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دنبال تغییر در مدیرعاملی شرکت سایپا با اشاره به این موضوع که بر اساس قانون تجارت انتخاب مدیرعامل از وظایف و اختیارات هیات مدیره هر شرکتی است گفت: در مورد سایپا با توجه به رای اکثریت اعضای هیات مدیره تصمیم به تغییر مدیرعامل در سایپا گرفته شد و این جابجایی صورت گرفته دقیقا بر اساس ماده 124 لایحه اصلاح قانون تجارت است.

وی افزود: این تصمیم هیچ ارتباطی با وزارت صنعت، معدن و تجارت نداشته، البته ایدرو یکی از سهامداران گروه خودروسازی سایپا است.

معظمی، ریاست هیات عامل ایدرو در ادامه گفت: ضمن احترام به تصمیم متخذه از زحمات جناب آقای جمالی تشکر می نمایم و برای آقای جهرودی که از مدیران شایسته و با تجربه و برآمده از صنعت خودرو هستند آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم با حمایت های ایدرو و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همچنین همیاری پرسنل معتمد سایپا در دوره جدید شاهد توسعه و موفقیت گروه خودروسازی سایپا باشیم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران