کد خبر : ۱۲۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
مدل پژو 508 پس از گذشت 7 سال از عرضه‎ی نخستین نسل، در شرف پوست اندازی بوده و گمانه زنی ها در این باره به اوج رسیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تقریبا وقت به روز رسانی خودروی سدان شرکت پژو فرانسه فرا رسیده است و مدل پژو 508 پس از گذشت  7 سال از تولید در آستانه ارائه دومین نسل از خود است و کارشناسان پیش از اعلام رسمی پژو از قریب الوقوع بودن این بروز رسانی سخن می‎گویند.

پیش‎بینی ها از این حکایت دارد که نسل دوم پژو 508 از کانسپت معرفی شده در سال 2014 تحت نام «Exalt» الهام خواهد گرفت و با این اوصاف نسل بعدی از پژو 508 دارای ظاهری کوپه مانند و تهاجمی تر خواهد بود و تصویر پیش طراحی شده از نسل بعدی آن به خوبی نشان دهنده تغییرات طراحی بدنه و قسمت جلویی خودرو است.



درباره‎ی پلتفرم و گزینه های پیشرانه نیز، پلتفرم EMP2 و گزینه های پیشرانه‎ی 1.6 لیتری دیزل و بنزینی و حتی 2 لیتری دیزل پیش بینی شده است.

همچنین بخش داخلی خودرو نیز از تغییرات مبرا نخواهد بود و گفته می‎شود محیط داخل خودرو علی الخصوص داشبورد و کابین راننده شباهت های زیادی با مدل پژو 5008 خواهد داشت و از فناوری i-cockpit بهره خواهد برد. فناوری i-cockpit، طراحی جدید و نوآورانه پژو برای کابین خودرو است که با به ارمغان آوردن موقعیت ارگونومیک برای راننده کمک می کند تمام توجه او به جاده معطوف شود و موقعیت صفحه نمایش  تمام اطلاعات مورد نیاز راننده را بدون اینکه چشم او از جاده برداشته شود، به او نشان می‎دهد.



با این اوصاف باید منتظر نشsت و دید که شرکت پژو در قبال پیش‎بینی ها و تفسیرهای مطرح شده از سوی کارشناسان خودرو چه عکس العملی نشان می‎دهد و برای عرضه‎ی دومین نسل از این سدان نسبتا پیر خود چه برنامه هایی در چنته دارد. بدون شک مباحث و پیش‎بینی های پیرامون نسل دوم از مدل 508، شرکت پژو را به اطلاع رسانی برنامه های خود برای این سدان ترقیب خواهد کرد.

شایان ذکر است که ایران‎خودرو با همکاری شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو- پژو )، از تیر ماه امسال شرایط فروش نقدی پژو 508 اتوماتیک را آغاز کرده و این سدان به سبد محصولات ایران‎خودرو اضافه شده است.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران