کد خبر : ۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
شرکت تویوتا از عرضه‎ی نسخه‎ای جدید از مدل هایلوس خبر داد و عنوان کرد، شروع فروش این خودرو از کشور تایلند خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن بار دیگر از عرضه‎ی نسخه‎ای جدید از پیکاپ کهنه کار خود، هایلوکس خبر داد و عنوان کرد که مقصد نخست این نسخه‎ی جدید کشور تایلند خواهد بود و یکی از دلایل اصلی این انتخاب نیز رقم فروش بالای خودروهای پیکاپ در این کشور است.



تویوتا هایلوکس که  تنها چند سال بیشتر از معرفی نسل هشتم آن نمی‎گذرد و برای تجربه نسل جدید جوان است، به زودی نسخه‎ای جدید از خود را در خیابان های تایلند خواهد دید، نسخه‎ای که شباهت های زیادی با دیگر پیکاپ این شرکت یعنی مدل Tacoma داراست.



این نسخه‎ی جدید تحت عنوان «Hilux Rocco» با ظاهری اسپرت و تجدید نظر شده در بخش جلویی خودرو، در قالب پیکاپ دو کابینه و به صورت دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصه های این نسخه‎ی هایلوکس می‎توان به حاشیه های سیاه رنگ محیط داخلی و بیرونی، رینگ های 18 اینچی و لاستیک های مخصوص آفرود اشاره کرد.

گزینه های پیشرانه مدنظر برای این نسخه، پیشرانه‎ی 2.4 لیتری دیزل با توان تولید قدرت 150 اسب بخار، پیشرانه‎ی 2.8 لیتری دیزل با قدرت 177 اسب بخار و پیشرانه ی بنزینی 2.7 لیتری با قدرت تولید 166 اسب بخار است.




شرکت تویوتا هنوز از مقصدهای بعدی این نسخه‎ی اسپرت از هایلوکس خبری نداده است و با این وجود گمانه زنی ها از بازار ایالات متحده برای عرضه‎ی این نسخه، پس از کشور تایلند حکایت دارد.

گفتنی است که مدل هایلوکس نخستین بار در سال 1968 میلادی راهی بازار شد و تا به امروز  هفت مرتبه به روز رسانی و تجدید نسل را تجربه کرده است تا یکی از قدیمی ترین مدل های شرکت ژاپنی تویوتا باشد که در اکثر کشورهای دنیا در حال استفاده است.

نسل هشتم از هایلوکس در سال  2015 میلادی راهی بازار شد و تویوتا در کنار طبقه بندی و بروز رسانی های نسلی، همواره نسخه های جدید از هر نسل را نیز به بازار عرضه می‎کند.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران