کد خبر : ۱۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
در سال 2014 مازراتی یک کانسپت هیجان انگیز به نام Alfieri را طی نمایشگاه جنووا معرفی کرد که سرو صدای زیادی را به همراه داشت. این کانسپت حالا با تغییرات کمی به یک مدل فضایی تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدل کانسپت Alfieri برای اولین بار به عنوان یک خودرو اسپرت دو درب در سال 2005 معرفی شد اما در سال 2014 یک رونمایی تقریبا رسمی از آن به عمل آمد. این خودرو بعدا الهام بخش شاسی بلند لوانته شد و سپس در بازی گرن توریسمو هم قرار گرفت.



با این حال این خودروی بسیار دوست داشتنی هرگز خط تولید را ندید و حالا یک طراح لهستانی به نام «ویشیک جورکوفسکی» تغییراتی ریزی در آن ایجاد کرده و دوباره این خودروی هیجان انگیز را بر سر زبان ها انداخته است.

این خودروی جدید ZS3 نام گذاری شده است و شباهت های زیادی را به طرح اولیه دارد. تغییراتی که در این خودرو ایجاد شده باعث می شود تا بیشتر به تولید آن امیدوارم باشیم. طراحی جلو پنجره با هواکش های بزرگ و تغییرات چراغ های جلو، چهره ای اسپرت تر و امروزی تر به این خودرو داده است.



در کناره بدنه خودرو زاویه های ایجاد شده در بدنه چهره ای جذاب به این خودرو داده است. همچنین چراغ های عقب آن نیز چهره ای مدرن به این خودرو داده است. با توجه به تغییرات مختلفی که جورکوفسکی در این خودرو ایجاد کرده باید انتظار تغییر پیشرانه را هم داشته باشیم.



این خودرو یک موتور 6.3 لیتری V12 خواهد داشت. این خودرو هنوز کانسپت بوده و ممکن است تغییراتی داشته باشد اما خبرهایی به گوش میرسد که مازراتی قصد دارد یک خودروی الکتریکی بر همین پایه روانه بازار کند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران