کد خبر : ۱۲۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت استون مارتین مدل 2018 از خودرو محبوب «ونتیج» را معرفی کرد تا خودرو جیمز باند در سال آینده با به‎روز رسانی راهی بازار شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بدون شک مجموعه فیلم های جیمز باند (007) طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و علاوه بر ژانر مهیج این فیلم، خودروهایی که توسط شخصیت این مجموعه فیلم مورد استفاده قرار گرفته است بین علاقه‎مندان به دنیای خودرو از بهترین و خاص‎ترین مدل ها به شمار می روند.

به تازگی شرکت استون مارتین خودروی مدل Vantage 2018 را معرفی کرد تا یکی از خودروهای خاص مورد استفاده در فیلم جیمز باند از سال میلادی جدید با تغییرات و به‎روز رسانی به بازار عرضه شود.



استون مارتین Vantage جدید همچون مدل  DB11 بر روی شاسی آلمینیومی سوار شده است. شاسی‎ای که به واسطه‎ آن میزان مقاومت و توانایی خودرو در پیچ ها و ویراژ دادن، بسیار بالاتر رفته است.

در نگاه اول وجه تمایز این Vantage 2018 با دیگر محصولات استون مارتین، جلو پنجره‎ متفاوت و چراغ های منحصر به فرد آن است. دیگر ویژگی مهم این خودرو 1530 کیلوگرمی، توزیع وزن 50:50 خودرو است که در تعادل و ارتقاء کیفیت رانندکی تاثیر به سزایی دارد.




در زیر کاپوت  Vantage 2018 پیشرانه‎ای 4.0 لیتری 8 سیلندر مجهز به جفت توربو تعبیه شده که قدرتی 510 اسب بخاری و گشتاوری 685 نیوتون متری را در دسترس خودرو قرار می دهد. انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ ها از طریق جعبه دنده اتومات 8 سرعته ZF  صورت می گیرد. مدل جدید ونتیج تنها ظرف 3.5 ساعت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و دارای بیشینه سرعت 313 کیلومتر بر ساعت است.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  otohaber.com.tr
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران