کد خبر : ۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
مدیرعامل شرکت آپکو:
مدیرعامل شرکت آپکو (تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو) گفت: آپکو، تنها نماینده نصب آپشن بر روی خودروهای ایکاپ در ایران است و همه آپشن های نصب شده بر روی خودروها دارای ضمانت نامه رسمی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کیوان وزیری امروز در گردهمایی خودروهای سفارشی پژو که توسط آپکو در محل این شرکت برگزار شد، بیان کرد: با پیشرفت سریع تکنولوژی و علم مهندسی ما می خواهیم تعریف خودروهای سفارشی را انجام دهیم.

او ادامه داد: در روز حدود دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار دستگاه خودرو تحویل می دهیم که حدود ۴۰ درصد از آنها آپشن به معنای ایمنی، زیبایی و امکانات بیشتر می شوند.

وزیری اظهار کرد: هدف اصلی ما کسب و کار بیشتر و عدم خروج ارز است. تفاوت خودروهای ما خودروهای خارجی نسب آپشن است که گروه صنعتی ایران خودرو از سال ۹۶ نصب آپشن را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل آپکو با اشاره به گردهمایی انجام شده، تصریح کرد: شروع ما با گردهمایی محصولات پژو است و براساس توافق ما با شرکت ایکاپ، نصب آپشن بر روی محصولات جدید پژو در بازار ایران، توسط آپکو انجام خواهد شد و همه قطعات ضمانت ایکاپ را خواهد داشت. مقصود ما این است که مشتریان بتوانند براساس تیونینگ دانش بنیان از تیونینگ استفاده کنند.

او افزود: ما می خواهیم سبد خودروهای آپشن دار را از طریق ایران خودرو گسترش دهیم تا مشتریان بتوانند آپشن های خود را با ضمانت و مهندسی دریافت کنند.

وزیری با بیان اینکه ما اهداف صادراتی را به صورت جدی دنبال می کنیم، گفت: شرکت آپکو در صادرات فعال شده قرارداد ۳ هزار دستگاه را در بغداد منعقد کردیم. همچنین با پلیس ارمنستان قرارداد تولید خودروهای دوگانه سوز به امضا رسیده است.

وزیری در پاسخ به اینکه تعریف خودروی سفارشی چیست؟ بیان کرد: خودروی سفارشی به معنای فراهم کردن رضایت بیشتر مشتری براساس قوانین جاری هر کشوری است بنابراین هر نوع آپشنی که قوانین کشور را زیر سوال ببرد، تزیین است نه آپشن.

وزیری در پاسخ به سوال خودروکار در مورد امکان انتخاب و سفارش گذاری آپشن برای مشتریان قبل از تحویل خودرو گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان فروش ایران خودرو، این امکان به زودی در سایت فروش اضافه خواهد شد که مشتریان بتوانند در هنگام خرید خودرو آپشن های مورد نظر را سفارش گذاری کنند.

او ادامه داد: آپشن های مختلفی از جمله مولتی مدیا، گرمکن صندلی، سنسور سپر جلو، دوربین دنده عقب و بسیاری دیگر از آپشن ها با رعایت استانداردهای شرکت ایران خودرو بدون اینکه خودرو از گارانتی خارج شود برای مشتریان آپکو وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آپشن گذاری ایران خودرو(آپکو) همچنین به سفارش گذاری قطعات آپشن از خود شرکت پژو گفت: ما تمام قطعات آپشن را از پژو سفارش گذاری می کنیم و قرار است بر اساس توافقات صورت گرفته، خودروهای ایکاپ از جمله ۲۰۰۸ و ۵۰۸ را آپشن کنیم و در مرحله بعد خودروی ۳۰۱ هم به سبد آپشن کاری ما افزوده می شود.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران