کد خبر : ۱۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو :
معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو گفت: برای اتصال به بازارهای جهانی باید بتوانیم از تکنولوژی و دانش روز در خصوص قطعه سازی بهره مند گردیم تا بتوانیم علاوه بر رفع نیاز کشور ، صادارت داشته باشیم .
به گزارش خودروکار، بهزاد اعتمادی معاون توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به ورود خودروهای جدید با تکنولوژیهای به روز و مدرن در صنعت خودروسازی گفت :  صنعت قطعه سازی یکی از ارکان مهم برای خودرو است و باید بتواند این صنعت را تحت پوشش قرار دهد . بنابراین در این خصوص  می تواند بازار خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

بهزاد اعتمادی افزود : برای اتصال به بازارهای جهانی باید بتوانیم از تکنولوژی و دانش روز در خصوص قطعه سازی بهره مند گردیم تا بتوانیم علاوه بر رفع نیاز کشور ، صادارت داشته باشیم .

معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو در ادامه با توجه به پنجمین همایش بین الملی خودرو با محوریت زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه ،‌قطعه سازی و لجستیک)  تصریح کرد : این همایش فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با فعالان  صنعت قطعه سازی و زنجیره تامین  است.

اعتمادی با تاکید بر کیفیت محصولات و نقش نظارت و بازرسی تصریح کرد:  نظارت و بازرسی در کیفیت را باید با از ابتدای تولید قطعه انجام شود و نباید گذاشت  قطعه معیوب تولید شده  و منجر به تولید خودرو شود .

وی در پایان افزود : بر اساس  گزارش های ارائه شده از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیش از ۵۰درصد  عیوبی که در سه ماه اول مالکیت توسط مشتریان اعلام می گردد مربوط به قطعات است واگر برنامه­ریزی لازم را برای برطرف کردن عیوب قطعه سازی داشته باشیم  و انرا کاهش دهیم عملا رضایت مشتری به تناسب افزایش خواهد یافت .

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران