کد خبر : ۱۲۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
گزارش «خودروکار» از دومین نمایشگاه خودرو تهران (23)؛
اولین محصول سایپا سیتروئن توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد.
به گزارش خودروکار،دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور رئیس هیات عامل سازمان گسترش و‌ نوسازی صنایع ایران و معاون اقتصاد شهری شهرداری تهران در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد.


در ساعات اولیه افتتاحیه دومین نمایشگاه خودرو تهران، منصور معظمی و هیئت همراه با حضور در غرفه گروه خودروسازی سایپا از خودروی سیتروئن C3 نخستین محصول سایپا سیتروئن رونمایی کرد.


این خودرو دارای طولی معادل 3990 میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با 1457 میلی‌متر دارد و به موتور توربو شارژ ۱۶۰۰ سی‌سی که توانایی تولید ۱۶3 اسب بخار را دارد نیز مجهز است.


 این خودرو قدرت قابل توجه توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک در اختیار چرخ های جلو قرار می گیرد و با توجه به ابعاد جمع و جور خودرو می تواند شتابی قابل توجه را برای آن تامین کند.



از امکانات دیگر این خودرو می ‌توان به دوربین دید عقب، صندلی های پارچه ای، کروزکنترل و همچنین سیستم تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. در میانه داشبورد این خودرو نیز یک سیستم سرگرمی اطلاع رسانی مجهز به نمایشگر 7 اینچی تعبیه شده است که قابلیت اتصال به تلفن هوشمند برای مسیریابی ماهواره ‌ای، رادیو و پخش صوتی، بلوتوث و غیره خواهد بود و به نوعی مرکز کنترل خودرو برای راننده محسوب می شود.



ظرفیت 300 لیتری صندوق عقب و مجموعی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مدرن نظیر چهارکیسه هوا، سیستم ESP و... از جمله ویژگی های C3 تولید سایپا سیتروئن خواهد بود.



 انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران