کد خبر : ۱۲۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ تعداد مدل ساخته شده از مک لارن پی 1 و سوبارو شاسی بلند جدید خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته پیش، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

136



این عدد کاهش وزن آستون مارتین ونتیج جدید را به کیلوگرم نشان می دهد. این خودرو که در داخل و بیرون با تغییرات گسترده ای همراه بوده به همراه پیشرانه biturbocharged V8 که توان تولید 503 اسب بخار را دارد وارد بازار خواهد شد. همچنین سقف سرعت این خودرو 313 کیلومتر بر ساعت است.

14



مک لارن تنها 14 عدد از خودروهای مدل P1 را به صورت نمونه آزمایشی ساخته و آماده فروش کرده است. این خودروها در بیشترین حالت تنها 400 کیلومتر حرکت داشته اند و بهترین گزینه برای کلکسیون دارها به شمار می آیند. هنوز قیمتی برای این خودرو در نظر گرفته نشده است.

3



این عدد تعداد ردیف صندلی ها را در سوبارو Ascent جدید نشان می دهد که قرار است در نمایشگاه خودرو لس آنجلس برای اولین بار از آن رونمایی شود. این خودرو در تبلیغات خود نشان می دهد که سوبارو یک شاسی بلند خانواده با فضای زیاد تولید کرده است.

236



این عدد نیز سرعت مک لارن 720S را در یک مسیر 400 متری نشان میدهد که در نوع خود بی نظیر است. این خودرو در یک پیست مسابقه توانست این سرعت را به ثبت برساند و این میزان حتی از دیگر سوپرخودروی مک لارن یعنی P1 هم بیشتر خواهد بود. در حال حاضر این مدل در نمونه های محدود برای آزمایش ساخته شده است.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران