کد خبر : ۱۲۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت لامبورگینی در سال جدید میلادی شاسی‎بلند جدیدی را عرضه می‎کند که به سریع‎ترین شاسی بلند دنیا بدل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدت زمان زیادی تا رونمایی رسمی و عرضه ی مدل اوروس، شاسی‎بلند جدید شرکت لامبورگینی باقی نمانده است و جاده های جهان در سال 2018 یک شاسی بلند جدید و قدرتمند دیگر را به خود خواهند دید.

لامبورگینی اوروس جدی‎ترین رقیب برای شاسی بلند شرکت بنتلی به شمار می رود و در صورت عرضه در بازار به عنوان سریعترین خودرو کلاس اس یو وی جهان، رده‎ی نخست را از بنتلی Bentayga خواهد گرفت.



در حال حاضر بنتلی Bentayga توان تولید 600 اسب بخار قدرت و گشتاوری 900 نیوتون متری را دارد و این در حالی است که در قلب تپنده‎ لامبورگینی اوروس پیشرانه‎ای قوی‎تر با قدرت 650 اسب بخار و گشتاوری 850 نیوتون متر تعبیه شده است.

اوروس از حالت سکون تنها ظرف 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و با این اوصاف این شاسی‎بلند حتی  از لامبورگینی Huracan، خودرو کوپه پرسرعت لامبورگینی نیز می تواند سریعتر باشد.



نکته قابل توجه درباره  شاسی‎بلند جدید لامبورگینی، ترمزهای آن است. دیسک های 17.3 اینچی کربن سرامیکی در جلو و دیسکهای 14.6 اینچی در عقی موجب شده است که لامبورگینی اوروس به بزرگترین ترمز های جهان مجهز شود. ترمزهایی که حتی اگر ابعاد رینگ اجازه می داد، بزرگتر از این نیز می توانست باشد. اوروس با رینگ های 21، 22 و 23 اینچی به بازار عرضه خواهد شد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران