کد خبر : ۱۲۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
گزارش «خودروکار» از دومین نمایشگاه خودرو تهران (51)؛
خودروهای برقی و هیبریدی حضوری پررنگ در دومین نمایشگاه خودرو تهران دارند و شرکتهای مختلف خودروهای پاک خود را به شهر آفتاب آورده اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در حالی سومین روز از آغاز به کار خود را پشت سر می گذارد که حضور خودروهای پاک اعم از برقی و هیبرید می‎تواند نقطه‎ی قوت آن و روزنه‎ی امید برای راه یافتن این خودروهای فاقد آلایندگی به جاده‎های کشورمان باشد.

از شرکت‎هایی که در دومین گردهمایی خودرویی‎ها، مدل‎های برقی و هیبرید به شهر آفتاب محل برگزاری نمایشگاه خودرو تهران آورده‎اند باید به تویوتا، لکسوس، هیوندای، هایما، چری، BYD و هاتای اشاره کرد.

شرکت ایرتویا تحت برندهای تویوتا و لکسوس، مدل‎های جدید تویوتا راو 4 هیبرید و تویوتا آئوریس هیبرید را در کنار تویوتا پریوس و C-HR و لکسوس NX300h هیبرید به نمایش گذاشته است.






شرکت پاکرو، از مدل هیوندای سوناتا هیبرید ٢٠١٨ رونمایی کرد و این خودرو در کنار سوناتا هیبرید ٢٠١٧ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.



شرکت مدیران خودرو نماینده برند چری در ایران، مدل "آریزو ٥" برقی را به شهر آفتاب آورده است تا نوید عرضه ی این سدان برقی در بازار ایران را در آینده بدهد.




شرکت هایما چین که شریک ایران‎خودرو به حساب می‎آید، سدان برقی« @3» را به نمایش گذاشته است. این خودرو توان پیمایشی ٢٠٠ کیلومتر با هر بار شارژ را داراست.



شرکت کارمانیا که تولید کننده خودروهای BYD در ایران است، مدل تمام برقی "e6" که توان پیمایشی 400 کیلومتر با هربار شارژ کامل را دارد، در معرض نمایش گذاشته است.


شرکت سیف خودرو که پیش از این با برند سوبارو در ایران شناخته می‎شد، امسال از دو برند جدید "بیسو" و "هاتای" رونمایی کرد و دو خودرو تمام برقی از برند هاتای را با نام های  «XEV260» و «İEV230» به نمایشگاه خودرو تهران آورده است.





گفتنی است که در کنار خودروهای برقی و هیبرید، امسال موتورسیکلت‎های برقی شرکت «پاکرو سیکلت» نیز در نمایشگاه حضور دارند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران