کد خبر : ۱۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
آئودی کمپانی خودروساز آلمانی رسما استفاده از برنامه های کاربردی « واقعیت مجازی» برای فروش محصولات خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛  آئودی از طریق عینک های VR به خریداران محصولات خود حس تجربۀ 360 درجه ای واقعیت مجازی را  ممکن ساخته است.

و ازاین طریق  می خواهد که نسبت به سایر رقبا   گامی جلوتر نهاده باشد. به لطف این سیستم جدید،  افراد  استفاده کننده از این عینک ها دامنۀ دید 360 درجه ای را تجربه می کنند و  محصول مد نظر خود را با دید وسیع و بالطبع تجربۀ جدیدی از نحوۀ خرید، انتخاب می کنند. این عملکرد علاوه بر بیرون خودرو، محیط داخل خودرو را نیز شامل می شود.  

پیش از توأم شدن سیستم واقعیت مجازی با خودرو و سوای کاربرد این تکنولوژی در دنیای بازی،  این امکان توسط برند های تجاری برای فروش محصولات خود استفاده  می شد به عنوان مثال خریداران تنها کافی بود این عینک های واقعیت مجازی را بر روی صورت خود قرار دهند و مبلمان مورد نظر برای اتاق نشیمن یا آشپزخانه خودشان را قبل از خرید و نصب در منزل خود، به طور سه بعدی مشاهده کنند و سپس در مورد خرید خود تصمیم گیری کنند. این عینک ها آپشن تغییر رنگ، ارتفاع و ... را نیز برای خریداران ممکن می‌کرد.

به  این عینک های واقعیت مجازی،که در نمایندگی های فروش آئودی مورد استفاده قرار می گیرد، یک هدفون نیز متصل می شود تا کاربران بتوانند صدای درون محیط خودرو را هم به راحتی بشنوند.

با آغاز به کار این پروسه مشتریان می‌توانند از عینک واقعیت مجازی استفاده کرده و در درون یک خودروی مجازی بنشینند و طبق سلیقه‌ی خود خودرو را همآراست نمایند. با استفاده از این تکنولوژی امکان دسترسی به تمامی رده‌ خودروهای آئودی  مهیا شده  و این کمپانی امیدوار است به زودی بتواند تجربه‌ی استفاده از این عینک های واقعیت مجازی را افزایش دهد تا خریداران راحت‌تر بتوانند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بدین ترتیب از این به بعد خریداران محصولات کمپانی  آئودی این فرصت را دارند که از فناوری واقعیت مجازی در نمایندگی‌های این خودروساز  استفاده کرده و خریدی مطمئن، درست و باب میل خود را انجام دهند.


منبع: carmedya.com  
ترجمان: فاضل سوری 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران