کد خبر : ۱۲۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
گزارش «خودروکار» از دومین نمایشگاه خودرو تهران (56)؛
شرکت ایران‎خودرو محصولات متنوعی شامل مدل‎های جدید و همچنین جدیدترین کانسپت پژو را به نمایشگاه خودرو تهران آورده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در دومین نمایشگاه خودرو تهران و در سالن نمایشگاه‎های بین المللی شهر آفتاب، یکی از شلوغ‎ترین غرفه‎ها به شرکت ایران‎خودرو تعلق دارد که مدل‎های متنوعی از جمله کانسپت ، شاسی بلند، سدان، کراس اوور و ون را به نمایش گذاشته است.

جدای از غرفه شرکت هایما چین که در نمایشگاه امسال محصولات جدید خود را در فضایی مستقل به نمایش گذاشته، غرفه‏‎ی متعلق به شرکت ایران‎خودرو بیشتر به محصولات پژو اختصاص یافته است.


در غرفه ایران‎خودرو مدل‎هایی همچون پژو 2008، پژو 508، پژو پارس اتومات جدید، دنا پلاس توربو، پژو 207i اتوماتیک، رنو کپچر2017، تندر 90 پلاس، سوزوکی گراند ویتارا، h30 cross، هایما S5 توربو، هایما S7 توربو و ون وانا حضور دارند.











مدل‎های پژو 2008 و پژو 508، که به عنوان جدیدترین محصولات ایکاپ(شرکت مشترک ایران‎خودرو و پژو فرانسه) شناخته می‎شوند، در کنار جدیدترین کانسپت پژو تحت نام «exalt» از جذاب ترین خودروهای غرفه ایران‎خودرو به شمار می روند.


اگزالت خودرویی هایبرید است. یک پیشرانه بنزینی و یک موتور برقی 50 کیلوواتی 70 اسب بخاری دارد که بصورت ترکیبی قدرتی برابر با 340 اسب بخار قدرت تولید می‎کند. طراحی داخلی اگزالت نشان دهنده سدانی کاملا لوکس بوده و طراحی آن به سبک i-cockpit (آی کاکپیت) است که نسل جدید داشبوردهای پژو را تشکیل می دهد و اولین بار بر روی پژو 208 در سال 2012 معرفی شد.


 






انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران