کد خبر : ۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
گزارش «خودروکار» از دومین نمایشگاه خودرو تهران (69)؛
شرکت خودروسازی بایک چین که از 6 محصول جدید خود در روز نخست نمایشگاه رونمایی کرد، اکنون در روز پایانی نمایشگاه همچنان غرفه‎ این خودروساز در شهر آفتاب مملو از بازدیدکنندگان علاقه‎مند به خودروهای چینی است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت بایک که از خودروسازان مطرح کشور چین به شمار می رود و شریک گروه خودروسازی دیار خودرو است، در دومین نمایشگاه خودرو تهران کارناوالی از خودروهای جدید خود در کلاس های خودرویی مختلف به راه انداخته است.

بایک 6 خودرو جدید در کلاس‎های شاسی‎بلند فول سایز، کراس اوور، سوپر مینی و سدان را در غرفه ی خود به نمایش گذاشته اشت تا نوید حضوری پر رنگ در بازار ایران در آینده نزدیک را داده باشد.


مدل x25، کراس اووری با پیشرانه‎‏ی 1.5 لیتری است که توان تولید حداکثر 115 اسب بخار قدرت و 148 نیوتون متر گشتاوری را دارد. این خودرو دیفرانسیل جلو است و از ترمز های عقب و جلو دیسکی بهره می‎برد.




مدل  D20، دیگر خودرو بایک است که در دو نسخه ی هاچبک و صندوقدار تولید می شود. این خودرو  نیز همچون مدل X25 از پیشرانه‎ای 1.5 لیتری بهره می‎برد. ترمز های جلو و عقب این خودرو از نوع کاسه‎ای است.



دیگر محصولات غرفه ی بایک، دو شاسی بلند آفرود بسیار شبیه به مرسدس کلاس G است. این دو خودرو با نام های BJ40 و BJ80 از چنان ظاهر جذابی برخوردارند که توجه هرکسی را جلب خود می کنند. مدل BJ40  از مدل BJ80 سبک‎تر، جمع و جورتر و کم امکانات‎تر است. هر دو  مدل در زیر کاپوت خود از پیشرانه ای 2.3 لیتری توربو با توان تولید قدرت 250 اسب بخار و گشتاوری 350 نیوتون متر  برخوردار اند و دو دیفرانسیل هستند (BJ80 با قابلیت تعویض حالت). البته برای مدل BJ40 نسخه ی دو در هم تولید می شود.








همگی مدل‎های بایک از استاندار آلایندگی یورو 5، رینگ های آلومینیومی، گیربکس های دستی یا اتوماتیک، سانروف، سیستم روشنایی اتوماتیک، کروز کنترل برخوردارند.

از دیگر مدل های حاضر در غرفه بایک هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.



گفتنی است که مدیر عامل اجرایی بایک در ایران در جریان نشست مطبوعاتی این برند در روز نخست نمایشگاه خودرو تهران از امیدواری برای  اضافه شدن سه محصول جدید تا سال آینده به خط تولید گلپایگان خبر داد و از اهداف شرکت بایک برای تبدیل ایران به مرکز خدمات بایک در خاورمیانه سخن به میان آورد.



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران