کد خبر : ۱۲۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
مديرعامل سايپا:
مديرعامل گروه خودروسازی سايپا اظهار كرد: هيچ محصولی از سايپا بدون انجام تست هاي كيفی و ايمنی، طراحی و به بازار عرضه نخواهد شد.
به گزارش خودروکار، در جريان ششمين همايش كيفيت سايپا مهندس محسن جهرودي با بيان اين مطلب گفت: ما نمي توانيم محصولي را تحت فشار و بدون تست هاي مهم كيفي و ايمني، طراحي به سبد محصولات خود اضافه كنيم.

وي ادامه داد: ما نبايد اجازه دهيم محصولات جديدمان در زمان زايش بميرند و در اين خصوص تمام تلاش خود را براي انجام كليه موارد كيفي در نظر خواهيم گرفت.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با بيان اينكه قطعه سازان خودرو مهم ترين نقش را در كيفيت خودرو دارند تصريح كرد: براي افزايش كيفيت نهايي خودرو بايد ترتيبي اتخاذ شود كه كنترل بيش‌تري بر ورود قطعات باكيفيت به سايت هاي توليدي خودرو صورت پذيرد.

جهرودي ادامه داد: خدمات پس از فروش نيز يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بر كيفيت خدمات و محصولات در اختيار مشتريان تاثير پذير خواهد بود و توجه به اين بخش از مهم‌ترين استراتژي هاي سايپا خواهد بود.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا خاطرنشان كرد: تمامي تلاش ما بر اين است كه پرتفوي مناسبي را براي ذينفعان و مشتريان سايپا ايجاد كنيم و اميدواريم بزودي با تلاش همه بخش هاي گروه خودروسازي سايپا به اين مهم دست يابيم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران